عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حرکت جهادی باید از حوزه آموزش آغاز شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

حرکت جهادی باید از حوزه آموزش آغاز شود

حرکت جهادی باید از حوزه آموزش آغاز شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس گفت: برای اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر و نیز کاهش آسیب های ناشی از آن باید از همه ظرفیت های ادارات و نهادها و تشکل های مردم نهاد استفاده کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: حوزه بانوان، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، دانشگاه ها، ارشاد اسلامی، بهزیستی، انتظامی، کمیته امداد، فرهنگ و ارشاد، شهرداری و علما و روحانیون را از ادارات و نهادها و اقشار تاثیرگذار در امر مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و افزود: برای موفقیت در این حوزه، باید نقشه راه و یک برنامه علمی - فرهنگی متناسب با شرایط منطقه و اقوام ساکن در آن داشت.
کریمی با تاکید برضرورت اجتماعی نمودن امر مبارزه با مواد مخدر به یک باور عمومی، اضافه کرد: هر گونه غفلت درحوزه مبارزه با مواد مخدر و نیز اجرای برنامه های پیشگیرانه در کاهش آسیب های اجتماعی، جبران ناپذیر است.
وی، ساماندهی متکدیان، سالم سازی فضای عمومی پارک ها و بوستان های محلی، دیوار کشی زمین های خالی درون شهر، توسعه ورزش همگانی، توجه به کارتن خواب ها و نظارت بر عطاری ها را از دیگر نیازهای این شهرستان در امر مبارزه با موادمخدر و کاهش آسیب ها برشمرد و بر اجرایی کردن آن توسط ادارات و نهادهای عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس تاکید کرد.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های انتظامی در یک ماه گذشته بویژه کشف افزون بر 9 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 150 معتاد و خرده فروش مواد مخدر، گفت: زمین های خالی داخل شهر و نیز ساختمان های نیمه تمام به مکانی برای تجمع معتادان و خرده فروشان موادم مخدر تبدیل شده است.
سرهنگ محمود علی فر با بیان اینکه نیروی انتظامی با همه امکانات، این مکان ها را زیر نظر دارد و اقدامات لازم را نیز انجام می دهد، افزود: در یکی از این اقدامات که در یک ساختمان نیمه تمام انجام شد، یک مامور انتظامی با سقوط از طبقه اول این ساختمان دچار مصدومیت شد.
وی اضافه کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر انتظامی گنبدکاووس از ابتدای امسال تاکنون مقدار 138 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده که 48 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است و دراین خصوص 1164 معتاد و خرده فروش را نیز دستگیر کرده که در این بخش نیز رشد 27 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل داشته ایم.
دراین جلسه، برخی ادارات و نهادهای عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های خود پرداختند.

حرکت جهادی باید از حوزه آموزش آغاز شود

 

حرکت جهادی باید از حوزه آموزش آغاز شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 398
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1705

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 158
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7283
بازدید سال:22082
بازدید کل:1184405