عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان گنبد کاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان گنبدکاووس افزود: به منظور جلوگیری از موازی کاری در فعالیت های فرهنگی در سطح شهرستان، جلسات چهار ستاد و شورا در هم ادغام شده است.
مهندس حمیدی افزود : از این پس به جای جلسات شورای فرهنگ و عمومی و ستادهای شئونات مذهبی ، احیای امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از حقوق شهروندی یک جلسه تحت عنوان کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان برگزار می شود.
وی گفت: بر اساس این طرح دبیران ستادهای مذکور طرح ها و برنامه های پیشنهادی خودشان را پس از کار کارشناسی به دبیرخانه کار گروه فرهنگ و اجتماعی مستقر در فرمانداری ارائه می کنند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس اظهار امیدواری کرد که طرح ها و برنامه های ارائه شده توسط دبیران ستادها، در جلسات ماهانه این کار گروه مطرح و به تصویب اعضای جلسه برسد.
در این جلسه دبیران شورا و ستادهای مختلف در خصوص دستور این جلسه با عنوان آسیب شناسی برگزاری برنامه های ماه محرم مطالب و نقطه نظرات خودشان را بیان کردند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی گفت :برخی مداحان و روضه خوانان آگاهانه و یا ناآگاهانه در ماه های محرم و صفر سخنانی را بیان می کنند که با فلسفله قیام امام حسین (ع) منافات دارد.
وی گفت: با شناسایی درست خرافه ها و آسیب های محرم و صفر می توان در جهت از بین بردن آنها برنامه ریزی مناسب کرد.
امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد : باید در ماه محرم از هر گونه مطالب خرافی، که ارزش های قیام کربلا را مخدوش می کند دوری کرد.
وی در ادامه به دسیسه های دشمنان در کمرنگ کردن ماه محرم و قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: آنان همواره تلاش می کنند تا با برنامه های مختلف به انحای مختلف علاوه بر قیام امام حسین (ع) جایگاه مرجعیت و ولایت فقیه را در جامعه تضعیف کنند.
در این جلسه مقرر شد، مداحان و سخنرانان شهرستان گنبدکاووس باید برای فعالیت خود در ماه محرم از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مجوز لازم را دریافت کنند.
- نصب هرگونه چادر و خیمه و یا ایستگاه صلواتی در ماه محرم بدون مجوز و هماهنگی با اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهر ممنوع است .
- نصب هرگونه بنرهای اطلاع رسانی برای عزاداری در سطح شهر تنها با مجوز اداره تبلیغات اسلامی امکانپذیر است.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1093
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 170

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:860
بازدید سال:860
بازدید کل:1163183