عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ایجاد امنیت با مشارکت مردم و همه بخشهای جامعه میسر است

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

ایجاد امنیت با مشارکت مردم و همه بخشهای جامعه میسر است

ایجاد امنیت با مشارکت مردم و همه بخشهای جامعه میسر است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: ایجاد و حفظ امنیت در جامعه به تنهایی برای نیروی انتظامی مقدور نیست بلکه مردم و همه بخشهای جامعه باید در این امر وظیفه خود را انجام دهند.
مهندس حمیدی روز دوشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی تشکیل شده بود ، افزود: اگر در گذشته نه چندان دور برقراری امنیت و تثبیت آن بصورت فردی بوده است، امروزه این امر با پیشرفت جوامع، امکانپذیر نیست.
وی ادامه داد: رشد جوامع بشری موجب شده پیچیدگی های زیادی در آنها بوجود آید که برقراری امنیت نیز به شیوه های ایجابی نیازمند است.
مهندس حمیدی گفت: فرهنگ سازی و نیز رشد و توسعه متوازن در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی نقش مهمی در برقراری امنیت و حفظ آن در هر جامعه ای دارد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس، نیروی انتظامی را حافظ امنیت جامعه اعلام کرد و افزود: لباسی که این نیرو برتن می کند پیام آور آرامش برای مردم است و از این حیث مقدس است.وی گفت: اعتماد مردم به این نیرو وظیفه کارکنان آن را سنگین تر می کند .
مهندس حمیدی شهرستان گنبدکاووس را بزرگترین شهرستان گلستان از نظر وسعت و دارای مرز طولانی با ترکمنستان، اعلام کرد و گفت: با این وجود، نیروی انتظامی در تامین امنیت مرز و همچنین داخل مرز این منطقه انجام وظیفه کرده است.
سرهنگ پاسدار محمدعلی عسکری فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این آیین گفت: برای گرامی داشت هفته نیروی انتظامی در این شهرستان برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که انجام رژه موتوری، تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان ، دیدار با ائمه جمعه اهل سنت و شیعه، افتتاح شعبه پلیس در شهرک بهارستان از جمله آنهاست.
وی درخصوص عملکرد 6ماهه ناحیه انتظامی گنبدکاووس نیز گفت: متلاشی شدن باند سرقت از بانک ها و کشته شدن رییس این باند در درگیری یکی از دستاوردهای مهم بوده است.وی افزود: تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت یکی دیگر از اقدامات این ناحیه انتظامی بوده است که موجب شد سرقت از مغازه ها و منازل 23و 14درصد نسبت به 6ماهه مشابه پارسال کاهش یابد. در این آیین همچنین از تعدادی از نیروهای بازنشسته ، خانواده شهدا و جانبازان هم تقدیر شد.
انجام حرکات نمایشی از سوی همیاران پلیس از دیگر بخش های این مراسم بود

ایجاد امنیت با مشارکت مردم و همه بخشهای جامعه میسر است

 

ایجاد امنیت با مشارکت مردم و همه بخشهای جامعه میسر است

 

ایجاد امنیت با مشارکت مردم و همه بخشهای جامعه میسر است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1261
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 167

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 412
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2210
بازدید سال:17009
بازدید کل:1179332