عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نماینده تاثیرگذار شورای شهرستان, می تواند به شورای استان شأن و جایگاه دهد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

نماینده تاثیرگذار شورای شهرستان, می تواند به شورای استان شأن و جایگاه دهد

نماینده تاثیرگذار شورای شهرستان, می تواند به شورای استان شأن و جایگاه دهد

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: انتخاب نماینده توانمند و با تجربه شورای شهر در شورای فرا دست استانی, می تواند به تاثیر گذاری بیشتر و ارتقای عملکرد شورای استان کمک کند.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: نماینده منتخب شما در شورای فرا دست باید با احصاء نیازها و توانمندیهای حوزه شهرستان از همه ظرفیتهای استانی و کشوری برای کمک و پیشرفت شهرستان در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی و ... اقدام نماید.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: از اعضای هیات رئیسه شورای شهرستان نیز توقع دارم به دور از حاشیه به فعالیت خود بپردازند و مراقب باشند تا درگیر مباحث حاشیه ای نشوند.
کریمی گفت: گنبدکاووس, وفاق و همدلی و اتحاد خوبی حاکم است و مسئولان در سایه پر برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری با همدلی و اتحاد به وظایف خود عمل می کنند و امید داریم شورای شهرستان نیز نمادی از این اتحاد, وفاق و همدلی باشد.
فرهاد شیبک در این جلسه اظهار داشت: امروز در این جلسه 2 موضوع, تعیین نماینده شورای شهرستان گنبد در شورای عالی استان و تعیین هیات رئیسه شورای شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
معاون سیاسی, اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به خانه آخر خود رسید و در شهرستان گنبدکاووس همه این انتخابات بدون مشکل خاص برگزار شد.
شیبک تصریح کرد: در پایان این جلسه, شهلا ملک پور,به عنوان رئیس شورای شهرستان, بهمن یوسفی نائب رئیس شورای شهرستان, رحمان بردی آور, منشی انتخاب شدند و عارف گرگانی هم به عنوان نماینده شورای شهرستان گنبدکاووس در شورای عالی استان انتخاب شد.

نماینده تاثیرگذار شورای شهرستان, می تواند به شورای استان شأن و جایگاه دهد

 

نماینده تاثیرگذار شورای شهرستان, می تواند به شورای استان شأن و جایگاه دهد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 416
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1667

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7182
بازدید سال:21981
بازدید کل:1184304