عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار: باور و اعتقاد مدیران گنبد نسبت به طرح شهید شوشتری کم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

فرماندار: باور و اعتقاد مدیران گنبد نسبت به طرح شهید شوشتری کم است

فرماندار: باور و اعتقاد مدیران گنبد نسبت به طرح شهید شوشتری کم است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبد کاووس می گوید که باور و اعتقاد برخی مدیران اجرایی و فرهنگی شهرستان به عملیاتی کردن برنامه های پیش بینی شده در طرح موسوم به شهید شوشتری در محلات آسیب پذیر پایین است
مهندس عبدالقدیر کریمی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبد اظهار داشت: طرح شهید شوشتری با هدف رسیدگی به برخی مناطق آسیب پذیر استان گلستان و از جمله سه محله اسلام آباد، بدلجه و مدرسی گنبدکاووس از سال گذشته اجرایی شد.
وی گفت: درقالب این طرح برخی برنامه های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و مقابله ای برای پاکسازی این محلات و رساندن آنان به سطح نسبی از لحاظ امکانات و رفاه اجتماعی توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و شهرستان گنبد پیش بینی و اجرا شد.
وی با تاکید بر ضرورت استمرار طرح شهید شوشتری از سوی همه مدیران عضو شورای مبارزه با موادمخدر، تصریح کرد: توجه و رسیدگی به مناطق محروم و آسیب پذیر توسط مدیران یک اقدام شرعی و قانونی است و هیچ منافاتی با شرح وظایف اداری آنان ندارد.
فرماندار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های ارزیابی مدیران میزان فعالیت آنان در طرح شهید شوشتری در سه محله بدلجه، مدرسی و اسلام آباد است که بایستی با رعایت عدالت و توازن به هر سه محله مورد توجه باشد.
کریمی گفت: گزارش فعالیت های دستگاه ها مورد راستی آزمایی قرار می گیرد و مدیران نباید تنها به گزارش کارشناس خود توجه کنند بلکه بایستی شخصا در محله حضور و بررسی میدانی داشته باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این جلسه با انتقاد از ارائه نشدن گزارش اقدامات انجام شده در طرح شهید شوشتری توسط ادارات و نهادهای عضو شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر گفت: 19 دستگاه عضو این شورا هستند که 82 برنامه متنوع عمرانی، فرهنگی و اجتماعی برای آنان پیش بینی شده است.
سرهنگ دوم پاسدار علی لشکربلوکی افزود: از زمان اجرای این طرح درسال گذشته تا الان هیچ گزارشی از سوی ادارات و نهادها به ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس بعنوان دبیر این طرح ارسال نشده است.
وی با تاکید برضرورت پرهیز از بخشی نگری و انجام اقدامات جزیره ای از سوی ادارات و نهادها در اجرای برنامه های طرح شهید شوشتری اضافه کرد: انجام همه برنامه ها باید نظام مند و با حرکت جمعی باشد تا نتیجه کار مطلوب و ملموس گردد.
سرهنگ لشکربلوکی تصریح کرد: امسال اعتبارات خوبی برای اجرای طرح شهید شوشتری پیش بینی شده است و دستگاه های عضو بایستی با تلاش و اهتمام مضاعف برخی عقب ماندگی ها دراین طرح را درسه محله اسلام آباد، بدلجه و مدرسی گنبدکاووس رفع نمایند.

فرماندار: باور و اعتقاد مدیران گنبد نسبت به طرح شهید شوشتری کم است

 

فرماندار: باور و اعتقاد مدیران گنبد نسبت به طرح شهید شوشتری کم است

 

فرماندار: باور و اعتقاد مدیران گنبد نسبت به طرح شهید شوشتری کم است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 710
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1593

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 137
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:722
بازدید سال:15521
بازدید کل:1177844