عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم لازمه مشارکت حداکثری آنان درانتخابات 29 اردیبهشت امسال است که باید از همه ظرفیت ها دراین خصوص استفاده شود.
فرهاد شیبک در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده واجدین شرایط در انتخابات 29 اردیبهشت، پشتوانه نظام جمهوری اسلامی درعرصه های ملی و بین المللی است.
وی گفت: مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی به میزان مشارکت مردم در انتخابات بستگی دارد.
شیبک، انتخابات 29 اردیبهشت امسال را نخستین انتخابات پس از توافق هسته ای دانست و اضافه کرد: با وجود برخی بدعهدی ها توسط قدرت های بزرگ در مساله برجام و تصویب تحریم های حقوق بشری و موشکی علیه ایران، اما ملت آگاه و فهیم ایران باحضور پرشور خود در انتخابات، پاسخ دشمنان را خواهد داد.
وی با مهم دانستن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روستاها، تصریح کرد: در انتخابات پیش رو، مردم بالاترین مقام اجرایی کشور و نیز متولیان اداره امور شهرها و روستاها را انتخاب می کنند که نقش ویژه ای در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها دارند و نبایستی نسبت به آن بی تفاوت بود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید مجدد برضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، ادامه داد: برای حضور پرشور مردم در این عرصه مشارکت سیاسی باید از همه ظرفیت های اطلاع رسانی، گروه های مرجع، رسانه ها و فضای مجازی استفاده شود.
شیبک، تشکیل کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات را درکنار هفت کمیته دیگر این ستاد نشان از اهمیت موضوع دانست و از اعضای این کمیته خواست نقطه نظرات پیشنهادی خود را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ظرف چند روز آینده به دبیرخانه ارائه دهند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این نشست با مهم دانستن انتخابات پیش رو، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات یک مطالبه ملی و دینی است و همه واجدین شرابط باید در آن شرکت نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی بابیان اینکه هرچه حضور مردم در انتخابات پرشورتر باشد، دشمن ناامیدتر و نظام اسلامی نیز بیمه خواهد شد، افزود: واجدین شرایط باید فارغ از نگاه های سیاسی و حزبی در انتخابات شرکت نمایند.

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

 

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 813
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1441

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:104
بازدید سال:14903
بازدید کل:1177226