عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اقدامات فرهنگی و پیشگیری و آموزشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر بایستی دارای پیوست مشارکتهای مردمی باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

اقدامات فرهنگی و پیشگیری و آموزشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر بایستی دارای پیوست مشارکتهای مردمی باشد

اقدامات فرهنگی و پیشگیری و آموزشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر بایستی دارای پیوست مشارکتهای مردمی باشد

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس دردوازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواست، نسبت به شناسایی و معرفی روستاها و محلات عاری از آسیبهای اجتماعی و یا کمتر آسیب دیده اقدام نمایند.
مهندس عبدالقدیر کریمی، اظهار داشت: این اقدام به عنوان یک فعالیت خوب فرهنگی می تواند در ترویج فرهنگ پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در دیگر مناطق موثر باشد.
وی با تاکید بر ضرورت استمرار فعالیت های فرهنگی و عمرانی در مناطق آسیب پذیر ازسوی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس بویژه در محلات اسلام آباد و بدلجه، گفت: اقدامات انجام شده دراین دو نقطه درسطح استان گلستان حائز رتبه نخست شد.
کریمی همچنین افزود: در راستای اجلاسیه استانی نماز که هشتم اسفند در گنبدکاووس برگزار می شود، طرح کارزاراعتیاد با اجرای 100 برنامه فرهنگی از اول تا 8 اسفند توسط ادارات و نهادهای فرهنگی و اموزشی در شهرستان اجرا می شود.
وی بر ضرورت استفاده از مشارکت های مردمی در اجرای برنامه های فرهنگی حوزه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در گنبدکاووس نیز تاکید کرد و یادآور شد: مدیران توجه به مباحث فرهنگی را در کنار اقدامات عمرانی جدی گرفته و از آن غفلت نکنند.
سرهنگ محمود علی فر اظهار داشت: در 11 ماهه سال 95 مقدار 107 کیلو انواع مواد مخدر شامل 88 کیلوگرم تریاک، 8 کیلوگرم حشیش ، 400 گرم شیشه و 6 کیلو گراس و ... طی 108 طرح پاکسازی به خصوص درمناطق آلوده توسط انتظامی کشف و ضبط گردید.
وی گفت: علاوه بر این، از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و 184معتاد و خرده فروش مواد مخدر که 54 نفر آنان زن بودند، دستگیر که 154 نفر به مراکز ترک اعتیاد و بقیه به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ علی فر اضافه کرد: طرح پاکسازی مناطق آلوده از مواد مخدر به عنوان یکی از وظایف انتظامی بوده که در مناطق و محلات شهری و نیز روستاها اجرا می شود.
منصور طعنه گنبدی شهردار گنبدکاووس نیز دراین نشست از هزینه کرد 100 میلیارد ریال از منابع شهرداری در راستای طرح ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی این شهر خبر داد و گفت: این اعتبارات درچهار محله سید آباد، مدرسی، بدلجه و چای بویین و در قالب اجرای طرح های عمرانی، ورزشی و فرهنگی هزینه شد.
وی خواستار تامین بخشی از این هزینه های شهرداری از محل اعتبارات استانی شد.
در این جلسه همچنین برخی اعضای شورا از فعالیت های انجام شده ، گزارش ارائه کردند

اقدامات فرهنگی و پیشگیری و آموزشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر بایستی دارای پیوست مشارکتهای مردمی باشد

 

اقدامات فرهنگی و پیشگیری و آموزشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر بایستی دارای پیوست مشارکتهای مردمی باشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1039
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1394

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 150
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:1948
بازدید سال:16747
بازدید کل:1179070