عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج

مهندس عبدالقدیر کریمی در این پیام اظهار داشت: در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نام بسیج چراغ درخشانی است بر قله رفیع سربلندی این سرزمین.
متن کامل پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی
در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نام بسیج چراغ درخشانی است بر قله رفیع سربلندی این سرزمین. بسیج فهم درست اتحاد، اراده و تعهد مردان و زنان غیور این ملت و شکوه لبیک به فرمان تاریخی بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پایه گذار این شجره ی طیبه است.
پنجم آذر ماه یادآور تجلی عزم و اراده ی آحاد مردم، مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی و حماسه ای دیگر در اوراق دفتر بی پایان افتخارات این کهن سرزمین است که دیگر هیچ باد خزانی را بر اوراق آن دست تطاول نباشد؛چنانکه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: تا بسیج هست نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این یک رکن اسلامی است.
همچنین با نگاهی ژرف به کلام ایشان که فرمودند: بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود ، باید با تمام وجود و با جان و مال در مسیر اعتلای اسلام گام نهاده و به مصداق عینی این آیه شریفه: مجهز باشید و جهاد کنید با مال و جانتان در راه خدا (سوره توبه 41)، در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با گسترش فرهنگ مدیریت جهادی در تبلور عملی شعار سال در تمام ابعاد زندگی اجتماعی و اجرایی کشور کوشا باشیم.
خرسندیم که جوانان این مرز و بوم با تأسی به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در تداوم فرهنگ ایثار و شهادت، تفکر بسیجی را سرلوحه ی کار خویش قرار داده و با تکیه بر ایمان و اعتماد، با ایثار و تلاش خود و تقویت بنیه های مختلف علمی – فرهنگی و هنری در تمامی میدان ها در حفظ و احیای ارزش های انقلاب اسلامی و گسترش روحیه امید و نشاط و انتقال آن به نسل آینده موجبات سربلندی ایران عزیز را فراهم می آورند.
اينجانب ضمن گراميداشت فرارسيدن هفته ي بسيج، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم كه اين نهاد مقدس همانند گذشته با الگوپذيري از آرمان هاي انسان ساز سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در راستاي آرمان هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اعتلاي كشور عزيرمان موفق و مويد باشد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1247
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1279

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 545
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2343
بازدید سال:17142
بازدید کل:1179465