عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بسیج ، شاهراه رسیدن به اهداف بلند نظام اسلامی است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویزه گنبد کاووس

بسیج ، شاهراه رسیدن به اهداف بلند نظام اسلامی است

بسیج ، شاهراه رسیدن به اهداف بلند نظام اسلامی است

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس حاکمیت تفکر بسیجی را شاهراه رسیدن به اهداف بلند نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: حلقه اتصال مدیریت با اداره کشور چیزی جز حاکمیت فرهنگ بسیجی نیست
فرهاد شیبک در نشست بررسی برنامه های هفته بسیج در گنبدکاووس افزود: بسیج تضمین بقا و استمرار نظام جمهوری اسلامی و یادگار امام راحل است .
وی خاطر نشان کرد در دوره ای که کشور موردتهاجم دشمنان، بویژه تهاجم فرهنگی قرار گرفته، باید برای حاکمیت فرهنگ بسیج در جامعه و نهادینه شدن آن در بین اقشار مختلف مردم بویژه جوانان ، بیش از پیش تلاش شود.
شیبک با اشاره به برگزاری اجلاسیه چهاز هزار شهید استان گلستان در 25 آذرماه گفت: برگزاری کنگره 15 هزار نفری رزمندگان استان گلستان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان گنبدکاووس یکی از برنامه های شاخص این اجلاسیه است و برنامه های امسال هفته بسیج با نظرداشت برنامه های اجلاسیه چهار هزار شهید برگزار می شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: پیاده روی اربعین حسینی مانور بزرگ اسلامی است و مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی نیز در این مانور، حضور گسترده داردند.
وی با اشاره به برپایی موکب از سوی ستاد عتبات عالیات استان گلستان در نزدیکی کربلا و ارائه خدمات اسکان و تغذیه به زائران در این موکب گفت: برای تامین هزینه های این موکب، مردم شهرستان گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و 200میلیون ریال کمک کردند که شایسته تقدیر است.
در این نشست فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گنبدکاووس نیز با تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری مطلوب هفته بسیج در این شهرستان گفت:
بسیح ادارات به عنوان مرکز ثقل بسیج در شهرستان ها و به عنوان پشتیبان بسیج محلات، بایستی حضور موثری در برگزاری آیین های هفته بسیج داشته باشد.
سرهنگ محمدرضا صدری با اشاره به ضرورت فضاسازی محیطی به مناسبت هفته بسیج گفت: امسال این فضاسازی با در نظر گرفتن برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید استان و نیز کنگره رزمندگان در شهرستان گنبدکاووس انجام می شود.
وی با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج در دست تدوین است گفت: در ایام هفته بسیج برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اجرا می شود که از جمله آنها اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و غبارروبی گلزار شهدا است.

بسیج ، شاهراه رسیدن به اهداف بلند نظام اسلامی است

 

بسیج ، شاهراه رسیدن به اهداف بلند نظام اسلامی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 634
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1273

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 490
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2288
بازدید سال:17087
بازدید کل:1179410