عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معاون فرماندار ویژه گنبد : برلزوم تلاش و همکاری دستگاه ها برای رفع مشکلات مسکن مهر تاکید کرد

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

معاون فرماندار ویژه گنبد : برلزوم تلاش و همکاری دستگاه ها برای رفع مشکلات مسکن مهر تاکید کرد

معاون فرماندار ویژه گنبد : برلزوم تلاش و همکاری دستگاه ها برای رفع مشکلات مسکن مهر تاکید کرد

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس درجلسه شورای مسکن گنبدکاووس که با موضوع بررسی مشکلات سایت های مسکن مهر با اشاره به وجود برخی مشکلات در سه سایت مسکن مهر این شهرستان شامل تقی آباد، کاج و پیرحاجی از جمله مشکل هدایت آب های سطحی، آسفالت معابر، نبود فضاهای عمومی و مشخص نبودن وضعیت استقرار این سایت ها در حوزه شهری یا روستایی، برلزوم تلاش و همکاری دستگاه های مختلف بالاخص راه و شهرسازی برای رفع این مشکلات تاکید کرد
احمد دستمرد گفت: حل مشکلات سایت های مسکن مهر این شهرستان، مستلزم نگاه فرا بخشی ادارات و نهادها به این طرح ملی است که باید در قالب برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت رفع گردد.
وی افزود: علاوه بر توجه و تلاش ادارات و نهادها برای رفع مشکلات سایت های مسکن مهر، اهالی این سایت ها نیز باید برای پرداخت معوقات مالی خود به شرکت های تعاونی و پیمانکاران اقدام نمایند.
دستمرد اضافه کرد: بخش زیادی از مشکلات جزیی موجود در سایت های مسکن مهر با مشارکت خود اهالی قابل رفع است که لازمه آن تعیین کردن مدیر ساختمان ازسوی اهالی هر یک از بلوک های ساختمانی و یک هیات امنا برای هر سایت می باشد.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، بر لزوم پرداخت معوقات مالی توسط ساکنان سایت های مسکن مهر در این استان تاکید کرد و تحقق این مهم را در تکمیل طرح ها و ارائه خدمات موثر دانست.
محمود تیموری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون بسیاری از ساکنان این سایت ها بالاخص سایت 624 واحدی کاج، بین 15 تا 20 میلیون ریال معوقه مالی دارند.
وی با تاکید برضرورت پرداخت معوقات مالی ازسوی ساکنان مسکن مهر گفت: اکنون برخی پیمانکاران مسکن مهر سایت کاج هر کدام حدود دو میلیارد ریال از محل اجرای اقدامات انجام شده طلبکار هستند که ساکنان مسکن مهر باید آن را پرداخت نمایند.
تیموری اضافه کرد: علاوه بر مطالبات پیمانکاران، هزینه مالیات و دارایی و برخی عوارض دیگر نیز باقی مانده که ساکنان مسکن مهر باید باپرداخت معوقات مالی خود، شرکت های تعاونی و پیمانکاران را در انجام تعهدات و وظایف یاری دهند.
وی تصریح کرد: درصورت پرداخت نکردن معوقات مالی توسط ساکنان، تکمیل طرح های باقی مانده و ارائه خدمات نیز با مشکل مواجه می شود، ضمن اینکه به دلیل کم توجهی ساکنان مسکن مهر به اخطارهای متولیان در پرداخت معوقات، اکنون اظهارنامه مراجع قضایی درحال صادر شدن است که عواقب آن بر عهده خود اهالی می باشد.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین برلزوم انتخاب هیات امنا و یا مدیران ساختمان برای بلوک های واقع درسایت های مسکن مهر تاکید کرد و گفت: هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات ایجاد شده دراین سایت ها باتوجه به پایان مدت تضمین پیمانکاران برعهده اهالی است و دولت و شرکت های تعاونی نقشی در آن ندارند.
تیموری، افزود: ساکنان واحدهای مسکن مهر، مشمول قانون تملک آپارتمان ها می شوند و هر بلوک ساختمانی باید با انتخاب ساکنان، دارای مدیر ساختمانی باشد تا از محل شارژهای ماهانه دریافتی، هزینه های تعمیر و نگهداری یا حوادث احتمالی را تامین نمایند.
وی اضافه کرد: برای تمامی سایت های مسکن مهر اراضی مورد نیاز برای احداث فضاهای عمومی (آموزشی، فرهنگی و خدماتی) پیش بینی شده که ادارات و نهادهای متولی باید با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی نسبت به تحویل آن اقدام نمایند.

معاون فرماندار ویژه گنبد : برلزوم تلاش و همکاری دستگاه ها برای رفع مشکلات مسکن مهر تاکید کرد

 

معاون فرماندار ویژه گنبد : برلزوم تلاش و همکاری دستگاه ها برای رفع مشکلات مسکن مهر تاکید کرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 618
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1260

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:100
بازدید سال:14899
بازدید کل:1177222