عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیگیریها برای معرفی گنبدکاووس به عنوان شهرجهانی صنایع دستی آغاز شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

پیگیریها برای معرفی گنبدکاووس به عنوان شهرجهانی صنایع دستی آغاز شد

پیگیریها برای معرفی گنبدکاووس به عنوان شهرجهانی صنایع دستی آغاز شد

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه ای با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری اظهارداشت : گنبدکاووس قابلیت بسیاری در زمینه صنایع دستی دارد و همکاری لازم را برای تبدیل گنبدکاووس به شهری جهانی در زمینه صنایع دستی را خواهیم داشت. عبدالقدیر کریمی افزود: برای مکان یابی پایانه تخصصی صنایع دستی هم با شهرداری و شورای جلساتی خواهیم داشت واز مساعدت شهرداری و شورا برای مکان استفاده خواهیم کرد. فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان پیگیری مسائل مربوط به سوارکاری گفت: این پیگیریها باید در بالاترین سطوح ملی و استانی انجام گیرد.
مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی نیز در این جلسه اظهار داشت: پایانه تخصصی صنایع دستی توسط بخش خصوصی بزودی اجرایی خواهد شد و حمایتهای لازم را برای ایجاد این پایانه خواهیم کرد.
ابراهیم کریمی با اشاره به اینکه اگر طرح مطالعاتی برج قابوس عملیاتی شود تحول بزرگی درزمینه میراث فرهنگی و گردشگری رخ خواهد داد افزود: تا زمان اجرای این طرح لازم است پاسخگوی مطالبات مردمی و نیازهای گردشگران برج قابوس باشیم و در این خصوص احداث سرویسهای بهداشتی در اطراف برج با کمک شهرداری باید هر چه سریعتر احداث شود.
وی از اقدام شورا وشهرداری در اختصاص زمین موزه بزرگ قدردانی کردو بزرگداشت روز گنبدکاووس را نیز پتانسیلی معنوی برای مردم شهرستان برشمرد که باید مراسم ویژه آن برگزار شود.
ابراهیم کریمی از ایجاد پایانه تخصصی صنایع دستی در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: این طرح توسط بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.
وی از واگذاری طرح دیوار گرگان و عملیاتی شدن آن توسط سرمایه گذار در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: سال گذشته مجموعه سوارکاری را ثبت ملی کردیم زیرا این مجموعه متعلق به مردم شهرستان گنبدکاووس است.
کریمی همچنین از اعلام آمادگی میراث فرهنگی و گردشگری برای ثبت آثار معنوی شهرستان گنبدکاووس خبر داد.
وی با اعلام اتمام طرح مطالعاتی موزه بزرگ گلستان درروزهای آینده افزود: برای این طرح نیز یک میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرده.
//همچنین گفت: پیگیریها برای معرفی گنبدکاووس به عنوان شهرجهانی صنایع دستی آغاز شد.

پیگیریها برای معرفی گنبدکاووس به عنوان شهرجهانی صنایع دستی آغاز شد

 

پیگیریها برای معرفی گنبدکاووس به عنوان شهرجهانی صنایع دستی آغاز شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 576
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1240

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 502
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:3342
بازدید سال:18141
بازدید کل:1180464