عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیران ارائه خدمات به بازنشستگان را در اولویت نخست قرار دهند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

مدیران ارائه خدمات به بازنشستگان را در اولویت نخست قرار دهند

مدیران ارائه خدمات به بازنشستگان را در اولویت نخست قرار دهند


معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس باتاکید برضرورت حفظ شان و منزلت بازنشستگان در جامعه و نیز در ادارات دولتی، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست خدمت به این قشر را در اولویت کاری خویش قرار دهند
مهندس عبدالقدیر کریمی درنشست با جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی گنبدکاووس که باحضور مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان و رئیس کانون بازنشستگان این استان برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به بازنشستگان یک وظیفه انسانی، اخلاقی و شرعی است که باید مورد توجه ویژه مدیران قرار گیرد.
وی بابیان اینکه نیروهای بازنشسته در مدت 30 سال کار و تلاش خویش، خدمات زیادی به نظام و مردم داشته اند، گفت: اکنون که این نیروها درسن میانسالی و کهولت قرار دارند و بیشتر آنان با مشکلات مالی، معیشتی و بیماری نیز مواجه اند بایستی خدمات لازم را دریافت نمایند.
کریمی با اشاره به برخی مشکلات و تنگناهای مالی کشور به دلیل تحریم ها، اضافه کرد: در این شرایط اگرچه ارائه خدمات مطلوب به مردم بالاخص بازنشستگان سخت شده اما دولت و کارگزاران آن با بهره گیری از ظرفیت های موجود، تلاش زیادی برای تامین رضایت نسبی مردم انجام می دهند.
وی وجود کانون های بازنشستگی در شهرها، استان ها و کشور را فرصتی خوب برای توجه به مسائل و مشکلات این قشر و تلاش برای رفع آن بااستفاده از ظرفیت های موجود دانست و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید نیز توجه و حمایت ویژه ای از چنین کانون ها و تشکل های صنفی دارد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با اشاره به برخی ظرفیت های این شهرستان ازجمله وجود وحدت و همگرایی بین اقوام و مذاهب اسلامی، برج قابوس، تالاب های بین المللی، ورزش و بازارچه مرزی برای توسعه پایدار، یادآور شد: توجه به این ظرفیت ها و راه اندازی منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون البته درصورت تصویب نهایی آن درمجلس شورای اسلامی، شاهد تحولات بزرگ اقتصادی در استان گلستان و گنبدکاووس خواهیم بود.
کریمی، احداث بیمارستان 800 تختخوابی، احداث راه آهن گرگان - گنبدکاووس - مشهد و اتصال این راه آهن از گنبد به اینچه برون و شاهرود، تکمیل جاده موسوم به نفت و راه اندازی دانشکده پزشکی را از دیگر نیازهای این شهرستان دانست و گفت: با اجرای این طرح ها که در دست پیگیری می باشد، برخی زیرساخت های توسعه گنبدکاووس فراهم می شود.
وی آمادگی فرمانداری ویژه گنبدکاووس برای معرفی رابط بین فرمانداری و کانون بازنشستگان این شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات این قشر را اعلام کرد.
رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان نیز در این نشست، توجه به مسائل و مشکلات این قشر را بسیار مهم خواند و گفت: بازنشستگان گنجینه هایی از خرد و تجربه هستند که مدیران می توانند از آنها در پیشبرد اهداف نظام و دولت استفاده کنند.
محمد کوهستانی با بیان اینکه همه امید بازنشستگان به حقوق پایان ماه آنان است، افزود: درصورت همسان سازی حقوق بازنشستگان برابر با حداقل های قانون کار، می توان بخشی از دغدغه های اقتصادی و معیشتی این قشر را کاهش داد.
وی از وجود 33 هزار بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی و خدمات درمانی در استان گلستان خبر داد و گفت: از این تعداد پنج هزار نفر آنان در گنبدکاووس هستند که چتر حمایتی تامین اجتماعی برسر آنان است.
کوهستانی که عضو کانون عالی بازنشستگان کشور نیز می باشد، از اعزام 30 بازنشسته گلستانی به همراه همسرانشان به سفر عتبات عالیات درسال جاری خبر داد و افزود: علاوه بر این امسال 343 نفر از بازنشستگان استان نیز در راستای طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس اعزام می شوند.
وی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 10 و 20 میلیون ریالی به بازنشستگان، پرداخت کمک هزینه به خانواده متوفیان بازنشستگان هر یک به مبلغ 30 میلیون ریال و نیز اجرای طرح بیمه تکمیلی و عمر برای بازنشستگان را از دیگر فعالیت های انجام شده و یا در دست انجام این کانون در استان گلستان برشمرد.

مدیران ارائه خدمات به بازنشستگان را در اولویت نخست قرار دهند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 833
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1168

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 309
بازدید دیروز: 508
بازدید ماه:8648
بازدید سال:23447
بازدید کل:1185770