عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس به مناسبت هفته دولت

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس به مناسبت هفته دولت

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس به مناسبت هفته دولت


مهندس عبدالقدیر کریمی در این پیام افزود: بی شک تمام مسئولان و مدیران می باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این ستاره های درخشان و سرمایه های نمادین ایران عزیز، تلاشی جهادی در مسیر اعتلای میهن اسلامی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.
وی اظهار داشت: روزهای نخست شهریور ماه هر سال یاد آور ایثار و فداکاری های فرزندان خدوم این نظام و سالروز عروج احیا کنندگان روزهای پرشور خدمتگزاری این انقلاب ، شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است .
وی افزود : دو آموزگار وارسته ای که به ویژگی خلوص و ساده زیستی اشتهار یافتند و مدل موفقی از مدیریت جهادی را به عالی ترین شکل ممکن به منصه ی ظهور رساندند.
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: شهید رجایی و شهید با هنر، حقا" و انصافا" دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود.
در واقع هفته دولت سال 95 می تواند تجلی گاه همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد تا در این هفته مردم و مسئولان وحدت و انسجام خود در رسیدن به تعالی کشور را به نمایش بگذارند.
همچنین این ایام با استقرار دولت تدبیر و امید با رای و اراده مردم مصادف شده است. دولتی که در طول سه سال گذشته تلاش کرد تا ضمن پایبندی به میثاقی که با ملت بسته بود، مشکلات کشور را با تدبیر و عقلانیت و پرهیز از تنش رفع کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد ، به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان گنبد کاووس تبریک گفته و توفیق روزافزون همگان را در تحقق آرمان های بلند ایران اسلامی تحت منویات مقام عظمای ولایت الامام خامنه ای (مد ظله العالی) را از درگاه خداوند عزوجل خواستارم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1079
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1164

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 109
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2949
بازدید سال:17748
بازدید کل:1180071