عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندارجدید شهرستان گنبد کاووس معرفی شد


فرماندارجدید شهرستان گنبد کاووس معرفی شد

فرماندارجدید شهرستان گنبد کاووس معرفی شد

معاون استاندارگلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس روز یکشنبه در مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی و ائمه جمعه شیعه و سنی و علمای این منطقه معرفی شد
فرمانداران قدیم و جدید گنبدکاووس در این آیین بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر مدیران اجرایی و اداری برای خدمت بهتر به مردم تاکید کردند.
مهندس محمد حمیدی معاون استاندار گلستان و فرماندار قبلی گنبدکاووس با قدردانی از همراهی و همکاری مردم، مسوولان و علما و روحانیون شیعه و اهل سنت درمدت تصدی فرمانداری ویژه این شهرستان، گفت: مردم گنبدکاووس مستحق خدمت بیشترند.
وی با تشبیه اقوام ساکن درگنبدکاووس به گل های رنگارنگ یک باغ، افزود: مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان، سال هاست که با وحدت و تعامل در کنار یکدیگر زندگی می کنند و نقش علما و روحانیون در ایجاد وحدت و تعامل غیر قابل انکار است.
حمیدی ادامه داد: درمدت 28 ماه و هشت روز مسوولیت فرمانداری ویژه گنبدکاووس، تمام خاطراتم جز حادثه تلخ منا که درآن 31 نفر از شهروندان این شهرستان مظلومانه شهید شدند، به واسطه مردم و مسوولان خوب گنبدی، شیرین است.
وی همچنین گزارشی از عملکرد خود در گنبدکاووس ارایه کرد و تکریم مردم و حل مشکلات آنان درحد توان، ایجاد امنیت پایدار، پیگیری احداث جاده موسوم به نفت، پیگیری برای تامین آب شرب مناطق روستایی و شهری، گاز رسانی به روستاها، پیگیری زمین احدث بیمارستان 800 تختخوابی، برگزاری انتخابات سالم و شفاف، مدیریت خرید محصولات پاییزه و تشکیل شورای راهبردی و ارایه 9 طرح به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را ازجمله این اقدامات برشمرد.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز گفت: فعالیت ها و طرح هایی که در زمان فرماندار قبلی در گنبدکاووس انجام شده به صورت کارشناسی تر و علمی تر ادامه می یابد.
مهندس عبدالقدیر کریمی بااشاره به ظرفیت های گنبدکاووس دربخش های مختلف، افزود: مجموعه مدیران اجرایی بایستی با تعامل و همکاری در جهت استفاده بهینه از این ظرفیت ها و توانمند سازی شهرستان تلاش مضاعف نمایند.
وی گفت: درسال پایانی دولت تدبیر و امید قرار داریم و همه مدیران موظفند گزارش عملکرد دولت دربخش های مختلف را به مردم اطلاع رسانی نمایند.
مهندس کریمی، تشکیل اتاق فکر یا شورای راهبردی توسعه و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان، استفاده از ظرفیت فکری جوانان و نخبگان، توسعه شهرستان درحوزه های مختلف، پیگیری طرح های نیمه تمام و مصوبات سفر ریاست جمهوری، تکریم ارباب رجوع، استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه، توسعه سیاسی با استفاده از نقطه نظرات جریان های سیاسی و ارزیابی مستمر عملکرد مدیران را از مهمترین اولویت های کاری خود در گنبدکاووس برشمرد.
ائمه جمعه گنبدکاووس نیز در آیین تکریم و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، تدین، تعهد، مردم داری، رعایت اخلاق و قانون را از اصول مهم در انجام مسوولیت ها دانسته و بر رعایت آن ازسوی مسوولان تاکید کردند.
امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم با قدردانی از خدمات محمد حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه و سابق این شهرستان، گفت: گنبدکاووس، شهرستان خوبی است به شرط آن که مسوولان همه مردم شیعه و اهل سنت را مورد توجه قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین سبحانی بااشاره به پایان ماموریت خود درمنصب امام جمعه این شهرستان، افزود: درمدت 23 سال فعالیت و درسایه وحدت و صمیمیتی که بین شیعه و اهل سنت گنبدکاووس ایجاد شد، کمترین مشکل یا مساله ای بین مردم و مسوولان بروز نکرده است.
وی با تاکید برضرورت حفظ وحدت و صمیمیت موجود در گنبدکاووس، اضافه کرد: مردم این شهرستان از بهترین و کم نظیر ترین مردم کشور هستند و مسوولان بایستی قدر این مردم را با خدمت بهتر به آنان، بدانند.
حجت الاسلام سبحانی از فرماندار جدید گنبدکاووس نیز خواست با رعایت اخلاق و قانون در خدمت به مردم اهتمام ویژه داشته باشد.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز باقدردانی از خدمات فرماندار قبلی شهرستان، مسوولیت ها را فرصت های مناسب برای خدمت به مردم دانست و گفت: مسوولان بایستی تنها در جهت خدمتگزاری به مردم گام بردارند.
آخوند عبدالباسط نوریزاد بامهم دانستن گنبدکاووس و وجود وحدت و صمیمیت دربین مردم و مسوولان این شهرستان، از فرماندار جدید نیز خواست که توجه به وحدت و تقویت آن را همچون دیگر مسوولان مورد توجه قرار دهد.
وی با قدردانی از خدمات امام جمعه گنبدکاووس درمدت 23 سال فعالیت دراین شهرستان، افزود: خدمات و تلاش های پدرانه ایشان، درقلب و ذهن مردم شیعه و اهل سنت جای دارد و هرگز فراموش نخواهد شد.
آخوند نوریزاد اضافه کرد: وحدت، صمیمیت و اخوت موجود بین مردم، مسوولان و علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، مرهون تلاش مسوولان و روحانیون بزرگی همچون حجت الاسلام سبحانی است.

فرماندارجدید شهرستان گنبد کاووس معرفی شد

 

فرماندارجدید شهرستان گنبد کاووس معرفی شد

 

فرماندارجدید شهرستان گنبد کاووس معرفی شد

 

فرماندارجدید شهرستان گنبد کاووس معرفی شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1523
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1115

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 181
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:6642
بازدید سال:21441
بازدید کل:1183764