عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کیفیت پخت نان بایستی اولویت نخست نانوایان گنبدی باشد

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه

کیفیت پخت نان بایستی اولویت نخست نانوایان گنبدی باشد

کیفیت پخت نان بایستی اولویت نخست نانوایان گنبدی باشد

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت توجه ویژه نانوایان به پخت با کیفیت نان، خواستار تشدید نظارت و کنترل بر فعالیت خبازان این شهرستان شد.
احمد دستمرد در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان گنبدکاووس گفت: دستگاه های نظارتی و اتحادیه نانوایان باید ضمن برخورد با نانوایایی که نان را با کیفیت مطلوب پخت نمی کنند و یا تخلفاتی از جمله کم فروشی و رعایت نکردن بهداشت دارند، نانوایانی را که نان را با کیفیت مطلوب پخت و تخلفی نیز ندارند، تشویق نمایند.
وی، افزایش یا کاهش سهمیه آرد را بهترین تشویق و تنبیه نانوایان درحوزه پخت با کیفیت نان و رعایت اصول بهداشتی دانست و افزود: گندمی که برای تهیه نان مصرف می شود و دولت نیز به آن یارانه می دهد، بیت المال است و باید به بهترین شکل تبدیل به نان و مصرف شود.
دستمرد با تاکید بر ضرورت تشدید نظارت ها بر نانوایان گنبدکاووس، اضافه کرد: هیچ نانوایی نبایستی نسبت به نظارت ضعیف یا نظارت نداشتن بازرسان این حوزه احساس امنیت نمایند.
وی همچنین از ورود اداره استاندارد گنبدکاووس برای نظارت بر کیفیت آرد نانوایان و نان های تولیدی دراین شهرستان خبر داد و تصریح کرد: همه اقدامات کنترلی و نظارتی در راستای پخت مطلوب نان صورت می گیرد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس بااشاره به آغاز فصل برداشت گندم دراین شهرستان، گفت: طی چند روز گذشته افزون بر 30 هزارتن گندم توسط هشت مرکز خرید مشخص شده ازسوی اداره غله این شهرستان خریداری شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس نیز دراین جلسه از انجام 163 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی این شهرستان در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: دراین مدت پنج پرونده تخلف که بیشتر آن مربوط به کم فروشی بوده، به ارزش 21 میلیون ریال تشکیل و تحویل تعزیرات شده است.
سعید میرزایی با قدردانی از زحمات اعضای کارگروه گندم، آرد و نان گنبدکاووس درسال 94، افزود: درسال گذشته این کارگروه هشت جلسه با 92 مصوبه و 21 جلسه در رده کارشناسی با 226 مصوبه تشکیل داد که 95 درصد مصوبات آن اجرایی شد.
در این جلسه که رئیس اداره استاندارد گنبدکاووس نیز حضور داشت، مقرر شد، طی چند روز آینده، ساعت کار نانوایان در ایام ماه مبارک رمضان و قیمت نان روغنی دراین ماه پس از انجام کارشناسی های لازم به خبازان ابلاغ شود.
تعیین ساعت پخت نانوایی های دولتی درنیمه نخست سال صبح ها از ساعت 6:30 تا 11 و عصرها از ساعت 17 تا 20:30 و نیز نظارت بر کارخانه های آرد برای جلوگیری از مخلوط کردن گندم های خارجی با گندم های داخلی توسط اداره غله از دیگر مصوبات این جلسه بود.
دراین جلسه نماینده خبازان گنبدی برلزوم اصلاح قیمت نان با توجه به اینکه قیمت های فعلی از دو سال پیش تاکنون تغییر نکرده و پیگیری سهمیه گندم یارانه دار ویژه نانوایان آزادپز ازسوی کارخانه های آرد این شهرستان تاکید کرد و گفت: با وجود افزایش بهای انرژی و دستمزد کارگران و دیگر اقلام مورد نیاز پخت نان طی دوسال گذشته، اما قیمت نان ثابت مانده است.

کیفیت پخت نان بایستی اولویت نخست نانوایان گنبدی باشد

 

کیفیت پخت نان بایستی اولویت نخست نانوایان گنبدی باشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 719
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1042

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 259
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2654
بازدید سال:17453
بازدید کل:1179776