عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ساخت و سازهاي پروژه مسكن مهر در شهرستان گنبد در حال اتمام است

فرماندار شهرستان گنبدكاووس:

ساخت و سازهاي پروژه مسكن مهر در شهرستان گنبد در حال اتمام است

ساخت و سازهاي پروژه مسكن مهر در شهرستان گنبد در حال اتمام است

فرماندار ويژه شهرستان گنبد كاووس در جلسه مسكن مهر اين شهرستان اظهار داشت: پروژه مسكن مهر در شهرستان گنبدكاووس به سرانجام رسيده و بخش اعظمي از واحدها مسكن مهر به اعضا تحويل شده به جز واحدهايي كه به اتمام نرسيده و يا واحدهايي كه در مراحل قانوني واگذاري هستند.

وي از تلاش و پيگيري‎هاي دستگاه‎هاي متولي بخش مسكن مهر، بخشداري‎ها، ادارات خدمات‌رسان مانند آب، برق، گاز، مخابرات، اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي و تعاوني‎هاي مسكن مهر اين شهرستان قدرداني كرد.
مهندس حميدي خاطرنشان كرد: بسياري از افرادي كه اين واحدها به آنها تعلق گرفته از اقشار كم درآمد و محق جامعه بودند كه صاحب مسكن شدند.
حميدي با تاكيد بر فعال شدن و ارائه برنامه راهبردي و كليدي در شوراي مسكن شهرستان گنبدكاووس گفت: مديران ادارات عضو شوراي مسكن اين شهرستان بايد رويدادهاي واقعي و قابل انجام اين شوراي را بايد جديت اجرايي كنند.
وي بر لزوم تدوين شرح وظايف جديد شوراي مسكن از جمله مسكن محرومان، تشويق و حمايت از خيرين مسكن‌ساز و ساماندهي سكونتگاه‎هاي غيررسمي توسط كارشناسان ذيربط تاكيد كرد.

ساماندهي بافت‎هاي فرسوده با مسكن مهر خودمالكي در گنبدكاووس
فرماندار شهرستان گنبدكاووس مسكن مهر خودمالكي را از طرح‎هاي موفق در شهرستان گنبدكاووس عنوان كرد كه موجب ساماندهي بافت‎هاي فرسوده شده و تبعات اجتماعي پروژه‌هاي مسكن مهر را هم ندارد.
رئيس شوراي مسكن شهرستان گنبدكاووس با اشاره به تملك زمين در شهر اينچه‎برون شهرستان گنبدكاووس بر لزوم اجراي پروژه مسكن مهر در اين شهر تاكيد كرد.
مهندس حميدي در خصوص جايگزيني تعدادي معدودي از اعضا كه شرايط مسكن مهر را ندارند نيز خواستار اولويت‎بندي اعضاي ذخيره متقاضي مسكن مهر و جايگزيني و واگذاري مسكن به آنها شد.
وي با اشاره به برخي مسائل اجتماعي مسكن مهر يادآور شد: با تشكيل هيئت امنا ساماندهي مسائل موجود مسكن مهر به خود اعضا واگذار شود و در اين راستا بايد فرهنگ آپاراتمان‌نشيني براي ساكنان مجتمع‎هاي مسكن مهر تبيين شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1259
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 10

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 298
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2693
بازدید سال:17492
بازدید کل:1179815