عضویت    ورود
ورود به سایت
» » امروز سنگر مهم مبارزه با استكبار جهاني خدمت به مردم است


امروز سنگر مهم مبارزه با استكبار جهاني خدمت به مردم است

استاندار گلستان با تاكيد بر ضرورت خدمت مضاعف به مردم گفت: امروز مهمترين سنگر مبارزه با استكبار جهاني، سنگر خدمت به مردم است. دكتر حسن صادقلو روز يكشنبه در آيين افتتاح متمركز ۱۱۰ پروژه عمراني، اقتصادي و توليدي شهرستان گنبدكاووس افزود: با وجود اينكه انقلاب اسلامي در ۳۵ سال گذشته خدمات زيادي به مردم ارائه كرده است و اين خدمات قابل قياس با دوران طاغوت نيست اما هنوز مردم با عزت و شوكت ايران اسلامي، شايسته خدمات بيشتري هستند.

وي با تبريك ايام دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب، گفت: ايام دهه فجر كه توسط بنيانگذار جمهوري اسلامي به اين نام ناميده شد، يك دهه تشريفاتي نيست بلكه برگرفته از قرآن و سوره فجر و نيز يك اصل اساسي است. دكتر صادقلو همچنين با بيان اينكه انقلاب اسلامي داراي يك عقبه قرآني است، اضافه كرد: امام راحل با الهام از سوره فجر و با ايمان و توكل به خدا و اراده راسخ، احساس شكست ناپذيري رژيم طاغوت كه قدرت هاي بزرگ حامي آن بودند را فرو ريخت، آنگونه كه قلعه هاي قوم عاد فرو ريخت.

وي با اشاره به قسم هاي خداوند درسوره فجر، تصريح كرد: ده شبانه روزي كه دراين سوره از آن ياد مي شوند به اعتقاد امام راحل همان ده شبانه روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن است كه انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد.

استاندار گلستان همچنين باتاكيد برضرورت بازبيني و نگاه قرآني به ايام دهه فجر و نيز تبيين صحيح آن براي نسل جوان، خاطرنشان كرد: بايد نسل جوان را كه ممكن است دچار فراموشي تاريخي شده باشد، نسبت به عقبه قرآني انقلاب اسلامي آگاه نمود.

دكتر صادقلو، ورود امام راحل به كشور را اتصال راس به بدنه تشبيه كرد و گفت: امام با اتصال به بدنه ملت و با تصميمات بجا و درست خود از جمله تشكيل دولت موقت، در ده روز (۱۲ تا ۲۲ بهمن) انقلاب را به پيروزي رساند.

وي، نواختن زنگ انقلاب درمدارس را نيز مصداق قرآني و بانگ پيروزي حق بر باطل دانست و افزود: ملت بويژه جوانان ايران اسلامي نبايستي درمقابل استكبار سست شوند زيرا استكبار شكننده است آنگونه كه امام راحل با انقلاب خود هيمنه استكبار را فرو ريخت.

دكتر صادقلو همچنين توسعه همه جانبه گلستان براساس ظرفيت هاي بالقوه آن را در راس اقدامات مسوولان اين استان دانست و اضافه كرد: توسعه بخش كشاورزي ازجمله زهكشي بيش از ۳۰۰ هزار هكتار اراضي شوره زار و كم بازده شمال گنبدكاووس تا آق قلا، تكميل راه آهن ترانزيتي ايران، تركمنستان و قزاقستان و احداث راه آهن گرگان- گنبد كه طرح مطالعات آن پايان يافته، احداث راه جايگزين و محور دوم گلستان به خراسان شمالي از مسير گليداغ، توسعه بازارچه مرزي اينچه برون و ايجاد اشتغال براي فارغ التحصيلان دانشگاهي با آموزش مهارت هاي فني و حرفه اي ICT جهت ارائه خدمات اينترنتي به مردم ازجمله امور پيش بيني شده براي توسعه گلستان است.

وي گنبدكاووس را از شاخص ترين شهرستان هاي گلستان در طرح تحول و توسعه اين استان دانست و تصريح كرد: ظرفيت ها و قابليت هاي اين شهرستان بويژه دربخش كشاورزي بسيار بالاست كه بايد توجه ويژه شود.

در اين آيين كه ائمه جمعه شيعه و اهل سنت، فرماندار و مسوولان گنبدكاووس و نيز معاون عمراني استاندار و برخي مديران كل گلستان حضور داشتند، بوستان معلم، كارخانه توليدي پلي استايلن و جايگاه سي ان جي شهر اينچه برون اين شهرستان بصورت نمادين به بهره برداري رسيد. 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1368
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 56

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 138
بازدید دیروز: 40
بازدید ماه:372
بازدید سال:15171
بازدید کل:1177494