جایگاه ثبت اسناد و املاک و استفاده از نخبگان در این مجموعه می‌تواند به تصمیم سازی های مدیریتی کمک شایانی بکند.

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir/?p=117246کپی به کلیپ‌بورد
سرپرست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشستی با حضور رئیس اداره ثبت اسناد و جمعی از سر دفتر داران شهرستان ، ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه ثبت اسناد و املاک، گفت: ما می‌توانیم دقیق‌ترین و معتبرترین آمار را از مجموعه ثبت اسناد و املاک کشور داشته باشیم. این آمار نه تنها برای تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در حوزه ازدواج و طلاق، بلکه در زمینه صدور سند و سایر موضوعات مربوطه بسیار مهم است.
سرپرست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشستی با حضور  رئیس اداره ثبت اسناد و جمعی از سر دفتر داران شهرستان ، ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه ثبت اسناد و املاک، گفت: ما می‌توانیم دقیق‌ترین و معتبرترین آمار را از مجموعه ثبت اسناد و املاک کشور داشته باشیم. این آمار نه تنها برای تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در حوزه ازدواج و طلاق، بلکه در زمینه صدور سند و سایر موضوعات مربوطه بسیار مهم  است.
دکتر سلیمان هاشمی با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته در سه سال اخیر در قالب قرارگاه صدور سند، ادامه داد:
 این خدمات در خدمت به مردم قرار گرفته و امیدواریم با همکاری‌های بیشتر، بتوانیم مشکلات موجود در زمینه تحدید حدود را مرتفع و حل کنیم.
وی به نقش موثر ۴۲ درصد از عایدات حق ثبت در کمک به هلال احمر اشاره کرد .
وی با تأکید بر اهمیت گفتگو و همکاری بین دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: ما باید توان گفتگو و همکاری را تقویت کنیم تا بتوانیم مشکلات را بهتر حل کنیم.
فرماندار ویژه همچنین به جایگاه دستگاه حاکمیتی اشاره کردند و نقش این مجموعه مهم را در مدیریت و  هماهنگی بین دستگاه‌ها مهم برشمردند.
وی با بیان این که جغرافیای فعالیت‌های ثبت اسناد و املاک محدود به یک منطقه خاص نیست، افزود: ما به دنبال ثبت دقیق ازدواج‌ها و طلاق‌ها در شهرستان هستیم و امیدواریم که با توجه به آمارهای موجود، به بهبود وضعیت اجتماعی شهرستان کمک کنیم.
فرماندار ویژه، با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در سال جدید « سرمایه گذاری برای تولید » به اهمیت سرمایه‌گذاری در شهرستان اشاره کرده و گفتند: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه شهرستان استفاده کنیم . ما آماده‌ایم که مسیر را برای سرمایه‌گذاران هموار کنیم تا سرمایه‌گذاران از تمامی ظرفیت‌های برای سرمایه‌گذاری بهره گیرند.
رییس ثبت اسناد و املاک شهرستان نیز در  این نشست  بر اهمیت و گستردگی فعالیت‌های ثبت اسناد و املاک تأکید کرد و گفت: مجموعه ما در کنار دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان شهرستان گنبد کاووس هستیم.
سارانی با اشاره به تعداد دفاتر ازدواج و طلاق در شهرستان، افزود: در حال حاضر ۱۴ سردفتر ، ازدواج و طلاق در شهرستان مشغول به فعالیت هستند.
رییس ثبت اسناد و املاک همچنین به نقش دفاتر اسناد رسمی در خدمات رسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۴۵ دفترخانه در شهرستان فعال هستند که به ازای هر دفترخانه، حداقل چهار نفر در دفاتر نیز مشغول به فعالیت هستند

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار