عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کارگروه شورای مشورتی بانوان برگزار شد


کارگروه شورای مشورتی بانوان برگزار شد

کارگروه شورای مشورتی بانوان برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در نخستین کارگروه مشورتی بانوان و خانواده اظهار داشت: بیش از نیمی از جمعیت ایران را بانوان تشکیل می دهند و برای این جامعه بزرگ برنامه ریزی منطبق با واقیت نیاز است.
مهندس حمیدی تصریح کرد: برای این منظور سعی خواهیم کرد برنامه های جدی تری را در حوزه بانوان و خانواده پیگیری کنیم.
وی با تاکید بر شناخت جامعه هدف افزود: این جلسه با هدف استفاده از افکار و تخصصهای ویژه بانوان فرهیخته شهرستان در حوزه های مختلف برگزار شده تا برنامه های مناسب با اثر بخشی مطلوب اجرایی شود که منطبق با واقعیت باشد.
وی همجنین خاطر نشان کرد: بانوان در شورای مشورتی شهرستان نسبت به مسائل حوزه بانوان ایده ها ،طرحهاو نظرات خود را ارائه می دهند و تلاش خواهیم کرد این ایده ها و نظرات و نظرات را در کارگروههای استانی مطرح کنیم تا به صورت مصوبه قابلیت اجرایی پیدا کنند.
وی با اشاره به ظرفیتها ی شهرستان گنبد کاووس از لحاظ تنوع قومیتی افزود: این شهرستان تفاوتهای خاصی با شهرهای اطراف دارد و مسائل اجتماعی آن باید با تدبیر خاصی از طریق بومی کردن برنامه های ارائه شده و انطباق آن با واقعیت حل و فصل شود.
وی یاد آور شد: در راستای غنی کردن اوقات بانوان می توانیم با اجرای طرحهایی نظیر پارک ویژه بانوان و رواج ورزشهای همگانی ویژه بانوان بستر لازم را برای ایجاد نشاط اجتماعی سالم در این قشر فراهم کنیم.
وی بر لزوم ارائه راهکارهای کاهش طلاق ، اعمال سیاستهای افزایش جمعیت و پیشگیری از پدیده خود کشی در شهرستان تاکید کرد و از تهیه طرحی کارشناسی شده برای کاهش طلاق در شهرستان خبر داد و گفت: طرح انتخاب ویژه دانش آموزان با هدف آموزشهای انتخاب صحیح در دست بررسی است.
سرکار خانم جمعه نیا مشاور فرماندار ویژه در امور بانوان و خانواده نیز در این جلسه با تبیین طرح آموزشهای کاهش طلاق اظهار داشت: این طرح شامل بررسی مسائل درون شخصی و بین فردی و مهارتهای کنترل خشم و هیجانات و ارزیابی انتخابهای نا خود آگاه ،آموزش مهارتهای زندگی و مدیریت استرس و زمان است .

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1077
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 84

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:879
بازدید سال:879
بازدید کل:1163202