عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » احداث پایانه سوخت و گیت کانتینری از نیازهای گمرک اینچه برون است


احداث پایانه سوخت و گیت کانتینری از نیازهای گمرک اینچه برون است

احداث پایانه سوخت و گیت کانتینری از نیازهای گمرک اینچه برون است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ضرورت احداث پایانه سوخت و راه اندازی ایکس (گیت نظارت) کانتینری در گمرک اینچه برون این استان تاکید کرد.
علی اصغر طهماسبی درنشست دستگاه های متولی گمرگ و صادرات و واردات استان گلستان با رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در ایستگاه راه آهن اینچه برون، گفت: با راه اندازی این دو طرح، علاوه بر توسعه و رونق گمرگ، نظارت بیشتری بر قاچاق کالا و جلوگیری از آن خواهد شد.
وی، تقویت امنیت مرزها و ارتقای معیشت خانوارهای ساکن درمناطق مرزی را از رویکردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود: درهمین راستا طرح بزرگ بندر خشک درحوزه ایستگاه راه آهن اینچه برون با اعتبار پیش بینی شده، سه هزار میلیارد ریال احداث می شود.
طهماسبی اضافه کرد: برای تسریع در عملیات اجرایی این طرح ملی، وزارت راه و شهرسازی بایستی همکاری بیشتری در تخصیص بموقع اعتبارات پیش بینی شده انجام دهد.
وی همچنین باتاکید برضرورت ساماندهی کارت های ارزی مرزنشینان گلستانی تصریح کرد: هم اکنون 12 شرکت تعاونی مرزنشین با 180 هزار نفر عضو دراین استان فعال است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با قدردانی از تلاش های مسئولان و دست اندرکاران حوزه مرزی این استان، ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن برجام و رفع تحریم ها، شاهد رونق اقتصادی کشور و توجه بیشتر دولت به مناطق مرزنشین باشیم.
دراین جلسه برخی مدیران کل گلستان از جمله حمل و نقل و پایانه ها، گمرگات، راه آهن شمال شرق 2، شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی و نیز نماینده مرزبانی این استان، گزارشی از فعالیت های حوزه کاری خویش ارائه دادند.
در سفر و بازدید رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور از گمرگ اینچه برون، دو طرح باسکول کامیون ها و کانتینرهای ترانزیتی و گیت بازرسی مسافری (ایکس ری) با مجموع اعتبار سه میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری رسید


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 817
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 755

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:848
بازدید سال:848
بازدید کل:1163171