عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دانشگاهها برنامه های پیشگیری از مواد مخدر را جدی نمی گیرند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

دانشگاهها برنامه های پیشگیری از مواد مخدر را جدی نمی گیرند

دانشگاهها برنامه های پیشگیری از مواد مخدر را جدی نمی گیرند

معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان گنبد کاووس با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن مباحث مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر از سوی همه دستگاهها بویژه آموزش و پرورش و دانشگاهها و مدیران فرهنگی گفت: برخی دانشگاهها هنوز در این زمینه جدی نیستند.
مهندس حمیدی درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: امروز نسل جوان ما درمعرض تهدید جدی مواد مخدر و اعتیاد قرار دارد و همه دستگاه ها بویژه مراکز آموزشی، فرهنگی بایستی توجه جدی به مباحث پیشگیرانه داشته باشند.
وی با ابراز گله مندی از حضور کمرنگ مسئولان دانشگاه های گنبدکاووس در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیته های زیر مجموعه آن، گفت: مقامات عالی نظام، دولت و نیز استانداری تاکید جدی بر برگزاری جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اجرای مصوبات آن دارند.
مهندس حمیدی اضافه کرد: به نظر می رسد آن دسته از دانشگاه هایی که درجلسات حضور نمی یابند، مشکلی دربحث اعتیاد و مواد مخدر دربین دانشجویان خود ندارند که اگر به درستی چنین است، بطور رسمی اعلام کنند.
وی باتاکید برضرورت اجرای برنامه های آموزشی به عنوان موثرترین راه در پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر، تصریح کرد: برای تحقق این مهم باید از همه ظرفیت های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی موجود در شهرستان استفاده شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از این پس تمامی فضاهای تبلیغات شهری بویژه تابلوها و بیلبوردهای شهرداری، هفته ای یک روز به انعکاس پیام های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد اختصاص می یابد.
مهندس حمیدی همچنین از دبیران دو کمیته مقابله و درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خواست، نسبت به تدوین برنامه ها ی اجرایی و تهیه پیش نویس سند جامع در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدام نمایند و بهزیستی گنبدکاووس نیز باید وضعیت راه اندازی مرکز حرفه آموزی با اولویت بهبود یافتگان مواد مخدر را با همکاری ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی و آموزش فنی و حرفه ای دراین شهرستان مشخص نماید.
پیگیری وضعیت کارتن خواب هاو راه اندازی مرکز شیلتر در شهرستان ، توجه به مباحث آموزشی درمدارس و استفاده از کارشناسان انتظامی و مدرسان مجرب در دوره های آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر از دیگر مصوبات جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس بود.
محمدرضا شهمرادی رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس نیز دراین جلسه از برگزاری برخی کلاس های آموزشی در مناطق روستایی و شهری این شهرستان خبر داد و افزود: تا پایان امسال برخی همایش های تخصصی ویژه بانوان و دیگر گروه های هدف در حوزه پیشگیری و فرهنگی برگزار می شود.
نماینده نیروی انتظامی و دبیر کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس نیز دراین جلسه از کشف 13 کیلو و 226 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 82 نفر دراین خصوص در یک ماه گذشته دراین شهرستان خبر داد.
دراین جلسه برخی اعضای شورا و نیز روسای کمیته های چهارگانه آن به بیان نقطه نظرات و گزارش عملکرد خویش پرداختند.
در پایان فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان از افتتاح مرکز شیلتر در آینده ای نزدیک خبر داد

دانشگاهها برنامه های پیشگیری از مواد مخدر را جدی نمی گیرند

 

دانشگاهها برنامه های پیشگیری از مواد مخدر را جدی نمی گیرند

 

دانشگاهها برنامه های پیشگیری از مواد مخدر را جدی نمی گیرند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 711
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 740

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:885
بازدید سال:885
بازدید کل:1163208