عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تلخ کامیهای منا حاصل مدیریت ضعف عربستان است ، دشمن به دنبال مهار انقلاب اسلامی است


تلخ کامیهای منا حاصل مدیریت ضعف عربستان است ، دشمن به دنبال مهار انقلاب اسلامی است

تلخ کامیهای منا حاصل مدیریت ضعف عربستان است ، دشمن به دنبال مهار انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان در اختتامیه رزمایش دردانه های دست‌بسته در دریاچه مصنوعی گنبدکاووس با اشاره به تحت الشعاع حادثه منا قرار گرفتن تمام مناسبت ها گفت: تلخ کامیهای منا حاصل مدیریت ضعیف عربستان است.
سردار رحمت الله صادقی همه این مسائل به دلیل مدیریت ضعیف حاکم عربستان در مناسک حج بود که باعث شد خسارتهای جانی و مالی زیادی و تلخ کامیهایی برای حجاج شد.
صادقی ادامه داد : بی توجهی حاکم عربستان نسبت به این حادثه، عدم همکاری این کشور با دول اسلامی و بی اعتنایی به اجساد و حجاج این مسائل و مشکلات را دوچندان کرده است و متاسفانه شهرستان گنبدکاووس بیشترین کشتار را در این فاجعه دارد.وی در مورد هفته دفاع مقدس نیز گفت : هفته دفاع مقدس، فرصت مقتنمی است که پس از ۳۸ سال، اندیشه و فکر و مباحث که در دفاع مقدس عنوان شده بود به عنوان درس و پند مرور کنیم و در این مرور، دشمنی ها، تهدیدات به دشمنان نیز مرور شود. فرمانده سپاه نینوا در مورد جنگ تحمیلی ایران و عراق گفت: جنگ ما با رژیم بعثی صدام، جنگ دو ارتش و دو کشور و جنگ دو حاکمیت نبود بلکه جنگ ارزشهای دینی در مقابل همه ضدارزشها و جنگ ابر قدرت ها علیه کشور ما که به تازگی توانسته بود انقلاب را به پیروزی برساند و با یک نگاه دینی حاکمیت خود را استمرار بخشد، بود. وی ادامه داد: درچنین شرایطی ابرقدرتهای کشورهای وابسته علیه انقلاب اسلامی جنگ را آغاز کردند که هدف، اشغال جغرافیای طبیعی جمهوری اسلامی نبود، حتی هدف ساقط کردن حاکمیت دولت نبود بلکه آنچه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همه کشورهای همسایه دنبال می کردند، حاکمیت دینی انقلاب اسلامی بود آنهم حاکمیت جمهوری اسلامی دینی از نوع جمهوری اسلامی آل محمدی.
سردار رحمت الله صادقی تصریح کرد : شهیدان جانانه از انقلاب دفاع کردند ومقاومت کردند تا انقلاب اسلامی حفظ شود که ۵۰۷ شهید شهرستان گنبد، رزمندگان و خانواده شهدا، جانبازان گواه این ادعا هستند و این حرکت ادامه دارد. فرمانده سپاه نینوا درمورد درس دفاع مقدس افزود: در دفاع مقدس؛ درس بزرگی به دشمنان داده شد و دشمن مایوس و تنبیه شد.اما دشمنی آنان با ما متوقف نشد و عرصه های تهدید از جنگ سخت به جنگ های متعدد و متنوع دیگر تبدیل شد که هدف آن نیز، ساقط کردن انقلاب اسلامی بود که مردم ما در مقابل همه تهدیدات مقاومت کردند و دشمنان به این نتیجه رسیدند که باید به دنبال مهار انقلاب اسلامی باشند. صادقی خطاب به مردم گفت : تفکر شما مردم خوب و روی پای خود ایستادن و ایثارگری ها و حضور شما در همه عرصه های مختلف انقلاب الگویی برای همه کشورهای آزادی خواه شد و تفکر انقلاب اسلامی از جغرافیای طبیعی انقلاب عبور کرد و به همین سبب دشمن درصدد مهار کردن انقلاب اسلامی ایران افتاد. وی ادامه داد : این تفکر شما برگرفته از آموزه های دینی و روح قدس مقام ولایت است و مردم برای حاکمیت الهی و اجرای احکام الهی تلاش کردند و خداوند به وعده عمل کرد که این وعده الهی در برآورد دشمن قرار ندارد و این برتری کشور ماست و مسئولین ما، باید با این نگاه دینی ، به کار و تلاش و وظایف دینی و مسئولیت خود ادامه دهند .فرمانده سپاه نینوا در مورد شهدای غواص افزود: مراسم تشییع پیکر شهدای غواص در شهرستان گنبد، برگ زرینی در تاریخ این شهرستان بود و نشان دهنده پایبندی شما به انقلاب اسلامی و توجه شما به نظام جمهوری اسلامی ایران و پایداری شما در راه شهدا و تبعیت از فرامین رهبری است. صادقی ادامه داد : ما باید از آموزه های شهدای غواص درس بگیریم و از آنان استفاده نماییم، زیرا دشمنی استکبار جهانی برای نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد. وی در مورد مذاکرات هسته ای گفت: به آنچه دشمن را به میز مذاکرات کشاند و باعث تغییر رفتار دشمنان شد، تحریم نبود بلکه ایستادگی و مقاومت و پایداری شما مردم بود و پایبندی شما مردم عزیز به ولایت بود. صادقی در مورد شهدای غواص ادامه داد: شهدای غواص حتی با دست بسته اسیر دشمن نشدند و با اقتدار جان دادند که ذلت را نپذیرند و این عظمت بزرگ را به ایران اسلامی به ارمغان آورند.
وی در مورد رزمایش فرهنگی-رزمی گفت: این برنامه یک برنامه استانی بود ولی به دلیل قابلیت ها و موفقیت های خوب شهرستان گنبدکاووس به این شهرستان منتقل شد که خوشبختانه شاهد اجرای خوب آن در این شهرستان بودیم.
گفتنی است در این مراسم مهندس حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویزه شهرستان گنبد کاووس و مسئولین شهرستانی حضور داشتند

تلخ کامیهای منا حاصل مدیریت ضعف عربستان است ، دشمن به دنبال مهار انقلاب اسلامی است

 

تلخ کامیهای منا حاصل مدیریت ضعف عربستان است ، دشمن به دنبال مهار انقلاب اسلامی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 651
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 626

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 157
بازدید دیروز: 40
بازدید ماه:391
بازدید سال:15190
بازدید کل:1177513