عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کتابخانه اینچه برون بیش از دو سال در انتظار بهره برداری است


کتابخانه اینچه برون بیش از دو سال در انتظار بهره برداری است

کتابخانه اینچه برون بیش از دو سال در انتظار بهره برداری است

کتابخانه شهر مرزی اینچه برون از توابع شهرستان گنبد کاووس بعد از گذشت بیش از 2 سال از زمان اتمام عملیات ساختمانی ،تنها به خاطر نداشتن انشعاب برق ،هنوز به بهره برداری نرسیده است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان خاطرنشان کرد: با گذشت چندسال از زمان اتمام عملیات ساختمانی، بهره برداری از این کتابخانه به خاطر موضوعی کوچک (نداشتن برق) هنوز عملی نشده است.
علی علیاری کتابخانه را یکی از بوستان های تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان توصیف و با تاکید بر ضرورت پیگیری مسوولین ذیربط برای رفع این مشکل ابراز امیدواری کرد که در اسرع وقت جوانان و نوجوانان این شهر مرزی از کتابخانه برخوردار شوند.
بخشدار بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس که شهر اینچه برون، مرکز این بخش محسوب می شود نیز در این نشست گفت: بروز اختلاف بین پیمانکار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به عنوان دستگاه نظارتی بر اجرای پروژه، عامل اصلی تاخیر در بهره برداری از این پروژه است.
حمید سالمی افزود: جلسات متعددی برای رفع این مشکل با دست اندرکاران امر برگزار شده که تاکنون به نتیجه نرسیده است.
در این نشست مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان گنبدکاووس نیز با بیان پیشینه ای از روند احداث این کتابخانه گفت: عملیات اجرایی کتابخانه اینچه برون در سال 89 با استفاده از اعتبارات سفرهای استانی رییس جمهوری وقت، آغاز شد.
زهرا نقی نسب افزود: این پروژه از اوایل سال 92 آماده بهره برداری است و تاکنون تنها به خاطر نداشتن برق، بهر برداری از آن میسر نشده است.
وی با تشریح پیگیری های انجام شده برای بهره برداری از این پروژه گفت: به رغم اینکه مسوولان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و استان بارها قول مساعد برای افتتاح این پروژه را داده اند، هنوز این امر عملی نشده است.
در این نشست نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: آخرین پیگری های به عمل آمده حاکی از رفع اختلاف و حصول توافق بین پیمانکار پروژه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و پیمانکار پروژه نسبت به تحویل پروژه قول مساعد داده است.
عملیات ساخت کتابخانه عمومی شهر اینچه برون با حدود 400مترمربع زیر بنا با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و 200میلیون ریال در اوایل سال 92 به اتمام رسیده است.
شهر مرزی اینچه برون از توابع شهرستان گنبدکاووس در جوار مرز ایران و و ترکمنستان در استان گلستان واقع شده و حدود دو هزار و 500 نفر جمعیت دارد.
تغییر کاربری سالن مطالعه کتابخانه های امام جعفر صادق و شهید مطهری گنبد و نیز تشکیل ستاد بزرگداشت هفته کتاب شهرستان از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گنبدکاووس بود

کتابخانه اینچه برون بیش از دو سال در انتظار بهره برداری است

 

کتابخانه اینچه برون بیش از دو سال در انتظار بهره برداری است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1141
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 603

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:831
بازدید سال:831
بازدید کل:1163154