عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حمایت از مظلومان سیاست قطعی نظام ایران است

فرماندار ویژه گنبد کاووس

حمایت از مظلومان سیاست قطعی نظام ایران است

حمایت از مظلومان سیاست قطعی نظام ایران است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: حمایت از مظلومان و محرومان دنیا سیاست اصلی و قطعی نظام جمهوری اسلامی است و گرامی داشت روز قدس در همین راستا صورت می گیرد.
مهندس حمیدی در آیین نماز جمعه اهل سنت این شهرستان با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه رمضان به روز قدس از سوی رهبرکبیر انقلاب اسلامی ، افزود: با گذشت 36 سال از این نامگذاری، روز قدس به یک روز جهانی تبدیل شده و به دغدغه همه مسلمین تبدیل شده است.
معاون استاندار گلستان ادامه داد: این موضوع باعث شد ملت های مسلمان که در خواب عفلت بوده و از موضوع فلسطین دور بودند، بیدار شده و در سراسر جهان خواستار آزادی قدس شوند.
حمیدی با اشاره به یکی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که رژیم غاصب صهیونیستی را غده سرطانی نامید، افزود: با گذشت زمان تعبیر این سخن رهبر معظم انقلاب بیشتر نمایان می شود بطوریکه این غده سرطانی سراسر منطقه را به فتنه کشانده است.
وی با بیان اینکه گروههای تروریستی النصره و داعش ساخته و پرداخته این رژیم هستند، افزود: اسراییل با تشکیل این گروهها حاشیه امنیت برای خود درست کرده و از اسلام چهره ترسناکی در بین جهانیان درست کرده است.
معاون استاندار گلستان همچنین با بیان اینکه حمایت از مردم فلسطین ریشه در اعتقادات مسلمین دارد، افزود: پیامبرگرامی اسلام نیز همیشه و در همه حال از مظلومین حمایت می کرد.
وی وظیقه امروز مسلمین را وحدت و دوری از تفرقه خواند و افزود: قطع این ریشه سرطانی فقط با وحدت و بیداری مسلمین امکان پذیر است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به بحران کم آبی در کشور هم گفت: امسال مردم هوشمند گنبدکاووس با بکار گیری دستورالعمل های کارشناسان، کاشت برنج را 80 درصد کاهش دادند.
وی افزود: اگر روند کاشت برنج و سایر محصولات پرآب با روند گذشته ادامه می یافت در آینده نزدیک برای تامین آب شرب شرایط سختی ایجاد می شد.
مهندس حمیدی با بیان اینکه مسوولین امر در حال برنامه ریزی برای تامین آب شرب پایدار این منطقه هستند، از نمازگزاران خواست با صرفه جویی در مصرف آب به یاری مسوولان بشتابند

حمایت از مظلومان سیاست قطعی نظام ایران است

 

حمایت از مظلومان سیاست قطعی نظام ایران است

 

حمایت از مظلومان سیاست قطعی نظام ایران است

 

حمایت از مظلومان سیاست قطعی نظام ایران است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1367
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 512

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2965
بازدید سال:17764
بازدید کل:1180087