عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پدیده قاچاق کالا و ارز شرایط اشتغال را در داخل متزلزل می کند

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

پدیده قاچاق کالا و ارز شرایط اشتغال را در داخل متزلزل می کند

پدیده قاچاق کالا و ارز شرایط اشتغال را در داخل متزلزل می کند

علی علیاری در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان افزود: پدیده قاچاق کالا و ارز خسارت زیادی به تولید کنندگان داخلی وارد می کند و شرایط اشتغال را در داخل متزلزل می کند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز با بیان اینکه 12 تیرماه سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، گفت: برای اجرای این فرمان دستگاه های ذیربط باید اهتمام ویژه داشته باشند.
علیاری گفت: گزارش عملکرد دستگاه های اداری شهرستان مبین تلاش شبانه روزی آنهاست که تداوم این امر نیازمند همکاری و همگرایی این دستگاههاست.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس از ادارات عضو این کمیسیون خواست پیشنهادات خود را برای برگزاری آیینی در 12 تیرماه اعلام نمایند
محمدرضا دنکوب روز سه شنبه افزود: از آنجا که کالاهای کشف شده در راستای مبارزه با این پدیده باید به این سازمان منتقل شود، فقدان این سازمان در استان ، هزینه های گزافی را بردوش دستگاه های مبارزه کننده می گذارد.
وی در تشریح این موضوع گفت: برخی کالاها ی فاسد شدنی که امکان انبارکردن آنها وجود ندارد ، می بایست در اسرع وقت به نمایندگی این سازمان در مازندران ارسال شود.
دنکوب افزود: با تاسیس این سازمان در استان گلستان، تلاش دستگاه های مبارزه کننده با قاچاق کالا و ارز نیز بیشتر از گذشته خواهد شد.
سرهنگ عباس صادقی مقدم رییس پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه با اشاره به کشفیات سه ماهه گذشته در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در این مدت 1848 دستگاه دریافت کننده امواج ماهواره ای ، 600 لو ح فشرده مبتذل، دو قبضه اسلحه جنگی و 5 قبضه اسلحه شکاری ، 178 بطر مشروبات الکلی و نیز مقادیری مواد محترقه کشف و ضبط شد.
وی نیز بر تاسیس نمایندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گلستان تاکید کرد و گفت: از آنجا که دستگاههای مبارزه کننده با پدیده قاچاق دارای انبار نگهداری کالا نیستند، به هنگام کشف کالاهای قاچاق دچار مشکل می شوند.
مدیر جهاد کشاورزی گنبدکاووس نیز در این جلسه با بیان اینکه امکان امحای سموم غیرمجاز و یا تاریخ گذشته در این شهرستان ممکن نیست ، افزود: برای امحای این سموم در خارج از استان به اعتبار کلانی نیاز است.
غلامعلی نورا گفت: هم اکنون 298 لیتر سم قارچ کش و 42 قوطی قرص آلومینیوم در انبار نگهداری می شود، که امکان امحای آنها در سطح استان وجود ندارد.
وی افزود: اگر اعتباری در این خصوص تخصیص یابد ، با یک شرکت قرارداد منعقد خواهد شد تا آنها را از استان خارج و تحت شرایطی نابود کند.
نورا در مورد وضعیت سوخت ماشین آلات کشاورزی نیز گفت: در توزیع سوخت و نهاده ها مشکل خاصی وجود ندارد

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 961
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 480

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 171
بازدید دیروز: 40
بازدید ماه:405
بازدید سال:15204
بازدید کل:1177527