عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » زنان جامعه علاوه بر نقش اجتماعی به عنوان یک مادر نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

زنان جامعه علاوه بر نقش اجتماعی به عنوان یک مادر نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند

زنان جامعه علاوه بر نقش اجتماعی به عنوان یک مادر نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در همایش بانوان ، با تبریک هفته زن و مقام مادر گفت: زنان جامعه علاوه بر نقش اجتماعی به عنوان یک مادر نقش مهمی در تربیت فرزندان خود ایفا می کنند.
مهندس حمیدی افزود: تربیت درست فرزندان ، جامعه را به سمت و سوی عالی پیش می برد چرا که این فرزندان آینده سازان جامعه فردا هستند.
وی گفت: علاوه بر این زنان در نظام اسلامی نقش مهمی در توسعه جامعه ایفا می کنند و به همین خاطر در قوانین ایران امتیازات ویژه ای برای زنان جامعه قائل شده است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه با اشاره به فعالیت های امور بانوان این فرمانداری گفت: امور بانوان با کمک تعداد 12 نفر از بانوان تحصیلکرده در بخش های مختلف شهرستان برای کاهش آسیب های اجتماعی ، اشتغال ، تقویت کانون های خانواده و ... فعالیت های خوبی تاکنون انجام داده است.
مهندس حمیدی افزود: ضمن اینکه برای توانمند سازی بانوان روستایی و شهری با همکاری دستگاه های ذیربط شهرستان در جهت اشتغالزایی و افزایش درامد زنان خانه دار نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده است.
وی تاسیس بازار صنایع دستی در پاساژ جنب برج قابوس ، راه اندازی بازارچه صنایع دستی در طبقه فوقانی بازار روس ها در آینده ، تاسیس پارک ویژه بانوان ، اختصاص زمان خاصی برای استفاده از سالن های ورزشی در شهر و روستاها برای بانوان و ... از جمله فعالیت ها و برنامه های امور بانوان فرمانداری می باشد
فائزه عبداللهی نیز در این همایش افزود: سیره و روش زندگی حضرت فاطمه (س) در بخش های خانه داری، تربیت فرزندان، گذشت و ایثار ، فعالیت های سیاسی و ... بهترین الگو برای زنان جامعه ما است.
وی گفت: ما اگر نمی توانیم همه فعالیت های آن حضرت را در بخش خانه ، خانواده و ... انجام دهیم اما می توانیم به اندازه ای که در توان داریم از سیره و روش حضرت فاطمه (س) الگو برداری و اجرا کنیم.
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان به زنان جامعه توصیه کرد: باید به گونه ای عمل کنیم، تا فاصله عمل ما با سیره و روش زندگی حضرت فاطمه (س) در خانواده و جامعه هر روز کوتاهتر شود.
عبداللهی در ادامه زنان خانه دار را مدیران موفق جامعه دانست و گفت: زنان اگر مدیران موفقی در خانه نباشد قطعا امورات زندگی و خانواده آنان دچار مشکل خواهد شد.
وی افزود: آنان علاوه بر یک مدیر خوب در خانواده، مربیان خوبی برای تربیت فرزندانشان در جامعه هستند.
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان در ادامه تجملات را یکی از معضل امروز خانواده ها بیان کرد و گفت: امروزه خانواده ها به سمت تجمل گرایی پیش می روند که این آفت بزرگ برای خانواده ها به شمار می رود.
وی گفت: در شرایطی که همه ما باید در جهت صرفه جویی گام برداریم متاسفانه راه تجمل گرایی را در پیش گرفته ایم و هر روز مشکلی بر مشکلات خانواده ها و جامعه افزوده می شود.
به گفته وی، اصلاح الگوی مصرف ، تغییر در سبک زندگی و گرایش بیشتر به سبک زندگی اسلامی ، همدلی و همگرایی را رمز موفقیت خانواده ها است

زنان جامعه علاوه بر نقش اجتماعی به عنوان یک مادر نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند

 

زنان جامعه علاوه بر نقش اجتماعی به عنوان یک مادر نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند

 

زنان جامعه علاوه بر نقش اجتماعی به عنوان یک مادر نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 778
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 388

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:828
بازدید سال:828
بازدید کل:1163151