عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » محمد حميدي به عنوان فرماندار جديد شهرستان گنبد كاووس معرفي شد


محمد حميدي به عنوان فرماندار جديد شهرستان گنبد كاووس معرفي شد

استاندار گلستان در مراسم معارفه فرماندار شهرستان گنبد كاووس اظهار داشت: توديع و معارفه جلوه هاي ظاهري است و بحث تغيير مطرح نيست بلكه جابجايي است. صادقلو با بيان اينكه در انتخاب فرماندار گنبد كاووس از مشاوره هاي مختلف استفاده كرده ايم و اولويت شهرستان را قابليت هايي مديدانيم كه براي به فعل در آوردن آنها نياز به كار مهندسي مي باشد يادآور شد: امروز مطالبات مردم رونق توليد و توسعه شهرستان و ايجاد اشتغال است.

وي با بيان اينكه گنبد كاووس از ظرفيت بالايي در حوزه هاي مختلف برخوردار است خاطر نشان كرد: جرجان يكي از حوزه هاي تمدني و ميل گنبد داراي ظرفيت بالاي گردشگري است و گرگانرود نيز مي تواند براي شهر گنبد در حوزه گردشگري مانند زاينده رود براي اصفهان باشد كه توسعه شهرستان نيازمند تعامل همه مسئولان است و در اين زمينه بايد زواياي تعامل را هم مشخص كنيم.

وي مديريت استراتژيك را اصلي ترين مسئله استان دانست و افزود: بايد منشور متفق در راستاي توسعه استان داشته باشيم.

وي همچنين از تقويت آزاد راه گنبد به كلاله خبر داد و گفت: بايد با فرصت سازي به مديران امكان رشد شهرستان را فراهم كنيم.

حميدي فرماندار جديد شهرستان گنبد كاووس نيز در اين جلسه با بيان اولويت هاي خود در خصوص رشد و توسعه شهرستان اظهار داشت: شهرستان گنبد كاووس دومين شهرستان استان است كه با كمك و تعامل سازنده با نماينده و ائمه جمعه و علما اهل تشيعه و تسنن براي انسجام وحدت تلاش خواهيم كرد.

وي با بيان اينكه آشنايي كامل با شهرستان گنبد كاووس داريم يادآور شد: براي جلب سرمايه گذاران سرمايه دار كه طرحهايشان داراي توجيه اقتصادي است تلاش خواهيم كرد از همه فرصت ها براي رشد و توسعه اقتصادي شهرستان استفاده خواهيم كرد.

وي با اشاره به اينكه در رابطه با مسائل و مشكلات شهرستان جلسه خواهيم گذاشت و در خصوص مواردي كه طرحشان توجيه دارد اقدام خواهيم كرد و در مورد حل مسائل و طرحها سعي خواهيم كرد با يك بار تصميم گيري لازم صورت گيرد.

وي همچنين از سوابق خود در نظارت پروژه هاي راههاي مرزي خبر داد و گفت: شناخت من از شهرستان گنبد كاووس به اندازه يك فرماندار است.

دكتر سليمان عباسي نماينده مردم گنبد كاووس در مجلس شوراي اسلامي در جلسه توديع و معارفه فرماندار شهرستان گنبد كاووس با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: نماينده مجلس ارتباط دهنده فرماندار با وزراءو رابط بين مردم و وزراء و دولت با مجلس است و تعاملات فرماندار با نماينده در سطح ملي استاني و شهرستاني مهم است.

عباسي با بيان اينكه دقت نظر مردم افزايش پيدا كرده و مي خواهند از فرمانداري توانمند و قوي و مسلط برخوردار شوند اظهار داشت: امروز رفع موانع مالي و اقتصادي نياز كشور است و در همين راستا در بحث هدفمند كردن يارانه ها تعامل نمايندگان و دولت سازنده خواهد بود.

وي از تصويب كمك ۱۱۰ ميليارد توماني به مناطق محروم و اعتبار ۹ هزار ميليارد توماني به حوزه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: تعامل بين نماينده و فرماندار در سطح ملي با دولت و مجلس مي تواند شرايط بهتري را براي برنامه ريزي دولت فراهم كند.

وي با تاكيد بر حفظ وحدت ديني مذهبي و حفظ وحدت اقوام اظهار داشت: بايد براي پيشرفت گنبد برنامه ريزي داشته باشيم و كمبودهاي مردم را شناسايي كنيم و با رعايت عدالت از جذب سرمايه گذاري ها به افراد سالم استفاده كنيم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1295
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 36

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:879
بازدید سال:879
بازدید کل:1163202