عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیران برنامه های کاری خودشان را در اولویت قرار دهند

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

مدیران برنامه های کاری خودشان را در اولویت قرار دهند

مدیران برنامه های کاری خودشان را در اولویت قرار دهند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در آخرین جلسه شورای اداری از همه مدیران خصوصا مدیران جهادکشاورزی ، آب و فاضلاب و امور آب خواست در برنامه های کاری خود مسئله خشکسالی را در اولویت اول کاری خودشان قرار دهند.
مهندس حمیدی افزود: دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته با وجود همه تنگناها و فشارهای بین المللی در بخش های مختلف خوب عمل کرده است و امیدواریم که در بحث مذاکراه هسته ای نیز سربلند باشد.
وی گفت: دولت در بخش کنترل تورم ، حرکت به سوی محرومیت زدایی ، توسعه مناطق محروم و ... فعالیت خوبی داشته و امیدواریم این برنامه ها در سال آینده نیز ادامه داشته باشد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه تاکنون بیش از 73 درصد از اعتبارات تخصیص یافته است از همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا زمان باقیمانده سال مالی تلاش کنند تا همه اعتبارات مصوب شهرستان جذب شود.
مهندس حمیدی با تبریک سال جدید از مسوولان شهرداری ، شورای اسلامی و گردشگری و دیگر ادارات شهرستان خواست با توجه به ظرفیت بالای بخش گردشگری گنبدکاووس، علاوه بر زیبا سازی معابر عمومی در جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی تلاش کنند.
سید محمدرضا رضوی افزود: در بررسی تغییرات اقلیمی وضعیت آب و هوایی کشور و خصوصا استان، نشان می دهد که گلستان شتابان به سمت خشکسالی حرکت می کند.
وی گفت: میانگین بارندگی در استان 350 تا 500 میلی متر می باشد و با توجه به برداشت بیش از حد مجاز از سفره های زیر زمینی ، خشکسالی در این استان زودتر از موعد به سراغ استان خواهد آمد.
مدیر کل هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه ارزش گذاری نکردن آب بزرگترین مشکل در ایران می باشد،
گفت: بر اساس آمار منتشره 90 درصد از آب های کشور در بخش کشاورزی مصرف می شود که با این حجم آب، تنها برای 33 میلیون نفر از جمعیت کشور غذا تولید می شود.
رضوی به تبعات بروز خشکسالی در کشور نیز اشاره کرد و گفت: کاهش تولید بخش کشاورزی، افزایش خطر آتش سوزی ، تلفات دام ، بحران کشاورزی ، افزایش قیمت ها ، بروز بیکاری ، مهاجرت ، خسارت به صنعت توریسم و .... از جمله عوارض بروز خشکسالی است که در آینده دچار آن خواهیم شد.
وی افزود: چرای بی رویه دام ها ، توسعه بی برنامه بخش کشاورزی ، برداشت زیاد آب از سفره های زیر زمینی ، به هدر رفتن آب از لوله ها و ... عوامل تشدید کننده بحران کم آبی و خشکسالی است.
مدیر کل هواشناسی گلستان تاکید کرد: همه ما چاره ای نداریم تا برای آینده آب و هوایی و اقلیم مناطق، حرکت های اصلاحی را در برنامه ریزی خود بگنجانیم.
رضوی همچنین از راه اندازی ایستگاه هواشناسی کشاورزی در گنبدکاووس در سال آینده خبر داد و گفت: با وجود اینکه راه اندازی این سیستم بیش از 170 میلیون تومان هزینه خواهد داشت تلاش می کنیم تا این ایستگاه سال آینده راه اندازی شود.
به گفته وی، راه اندازی سیستم راهداری هواشناسی در این شهرستان نیز از دیگر برنامه های این اداره در سال آینده کل می باشد.
رضوی همچنین گفت: ایستگاه های سنجش هوا در ارتفاعات استان نداشتیم و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هم اکنون سیستم های خریداری شده و پس از تکمیل مکان یابی در آینده راه اندازی خواهد شد.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با تبریک حلول سال نو گفت: دید و بازدید و صله رحم یکی از سنت های حسنه ای که به هنگام تحویل سال نو نزد ایرانیان وجود دارد که خوب است همه بدور از کدورت این سنت را انجام دهند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی افزود: از طرف دیگر به هنگام دید و بازدید سعی کنید به بچه ها و حتی افراد مسن در حد توان خودتان به آنان هدیه بدهید.
وی در ادامه با بیان مسوولیت تنها یک فرصت برای خدمت به مردم است، به مدیران توصیه کرد: برای خدمت و رفع مشکلات مردم همیشه وقت نیست و سعی کنید اول مشکلات و گرفتاری های مردم را حل کنید و سپس به جلسات خودتان برسید

مدیران برنامه های کاری خودشان را در اولویت قرار دهند

 

مدیران برنامه های کاری خودشان را در اولویت قرار دهند

 

مدیران برنامه های کاری خودشان را در اولویت قرار دهند

 

مدیران برنامه های کاری خودشان را در اولویت قرار دهند

 

مدیران برنامه های کاری خودشان را در اولویت قرار دهند

 

مدیران برنامه های کاری خودشان را در اولویت قرار دهند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1633
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 352

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:818
بازدید سال:818
بازدید کل:1163141