عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روابط عمومی‌های فرمانداریها باید به تدوین طرح و نقشه راه شهرستان بپردازند

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

روابط عمومی‌های فرمانداریها باید به تدوین طرح و نقشه راه شهرستان بپردازند

روابط عمومی‌های فرمانداریها باید به تدوین طرح و نقشه راه شهرستان بپردازند

علی یازرلو مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان در جلسه با روابط عمومی‌های فرمانداریهای شرق استان که در سالن کنفرانس فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد گفت: روابط عمومی فرمانداریهای استان باید طرح جامع و تفصیلی کاری براساس برش فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی وسیاسی شهرستان خود را تا پایان فروردین 94 ارائه دهند.
وی مهمترین جنبه روابط عمومی را خبر و اطلاع رسانی عنوان کرد و افزود: باید این حوزه با ارتباط مستقیم روابط عمومی با خبرگزاریها ورسانه ها فعالتر شود.
یازرلو به نقش روابط عمومی ها در فرمانداریها و ادارات اشاره کرد و در ادامه با تشریح وظایف روابط عمومی‌ها در فرمانداری و ادارات یادآور شد: ارتباط موثر روابط عمومی به بازتاب عملکرد دولت می‌انجامد.
وی با تاکید براینکه روابط عمومی‌های فرمانداریها باید از کارهای نمادین بپرهیزند و وارد کارعملیاتی در حوزه روابط عمومی شوند از فعال شدن 200 دهیاری در حوزه اطلاع رسانی وارتباط با روابط عمومی استانداری گلستان خبر داد و افزود: 20 هزارنفر هم از شبکه اندروید اطلاع رسانی استانداری گلستان که حاوی اخبار استانداری فرمانداری و ادارات استان گلستان است استفاده می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روابط عمومی ها باید از حالت کلیشه ای خارج شده و با استفاده از کمک فکری نخبگان برنامه های تاثیر گذاری در حوزه روابط عمومی انجام دهند.
وی همچنین خواستار تشکیل جلسات منظم توسط روابط عمومی‌های فرمانداریها با دعوت از روابط عمومی‌های ادارات شد و از پیگیری اعتبار برای حوزه روابط عمومی‌ها خبر داد و افزود: انجام فعالیت روابط عمومی نیازمند اعتبار است و روابط عمومی‌ها باید از ظرفیتهای شهرستان در این خصوص استفاده کنند.
یازرلو همچنین اعتماد مردمی را یک ظرفیت مهم دانست و گفت: آشنایی و استفاده از شبکه‌هاو فضای مجازی از ملزومات کار روابط عمومی است وی گفت: جریان اطلاعات واخبار در شبکه های مجازی همانند رودخانه ای زیرزمینی است که هر روزه در جریان است و روابط عمومی ها باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند واز ظرفیت شبکه های مجازی برای اطلاع رسانی استفاده کنند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبد کاووس در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در فرمانداری خاطر نشان کرد: روابط عمومی باید از تواناییهای بسیاری برخوردار باشد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 952
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 348

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 80
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:886
بازدید سال:886
بازدید کل:1163209