عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دشمن اصل ولایت فقیه و انسجام ملی ایران را هدف قرار داده است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

دشمن اصل ولایت فقیه و انسجام ملی ایران را هدف قرار داده است

دشمن اصل ولایت فقیه و انسجام ملی ایران را هدف قرار داده است

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اصل ولایت فقیه، وحدت و انسجام ملی ایران اسلامی را هدف قرار داده است و از هیچ راهی برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی دریغ نمی کند.
فرهاد شیبک در اتاق فکر چهلمین سالگشت انقلاب اسلامی اظهارداشت: دشمن تلاش دارد تا حکومت اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و از راه های مختلف با شبهه افکنی مردم را از نظام جمهوری اسلامی جدا کند.
وی افزود:امسال و در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی فارغ از هر جریان سیاسی و با شعار محوری افتخار به گذشته و امید به آینده باید به صورت خاص و ویژه به دستاوردها و عملکرد نظام جمهوری اسلامی بپردازیم.
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس بیان داشت: به منظور تدوین برنامه های شاخص،متنوع،  ابتکاری و جدا از برنامه های دهه فجر،ستاد گرامیداشت 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی متشکل از فعالان حوزه های فرهنگی و اجتماعی از اقشار مختلف به دبیری سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد.
وی ادامه داد: بنا داریم در این ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید کارنامه 40 ساله انقلاب با اصول بنیادی ارزش ها،شعارها و عملکردها پرداخته شود.
شیبک گفت: برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت تر از برنامه های دهه فجر است و در آن برای همه اقشار از خردسالان تا گروه های سیاسی مختلف طرح و برنامه تدوین شده است.
وی یادآور شد: در این برنامه ها توجه به نامگذاری شعار سال،تبیین و برجسته نمودن نقش امام خمینی( ره)  و رهبر معظم انقلاب، ترسیم افق آینده امید بخش، جامع و فراگیر بودن برنامه ها برای نسل سوم و چهارم،تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ماندگاری انقلاب اسلامی و مردمی بودن این برنامه ها مورد توجه و تاکید است.
حجت الاسلام علی فتحی،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس اظهارداشت: 40 برنامه شاخص قبل از دهه فجر در نقاط مختلف شهرستان گنبدکاووس به عنوان پایتخت وحدت جهان اسلام برگزار می شود.
وی افزود: انقلابی بودن،مدیریت جهادی و آتش به اختیار از موارد مهم بوده که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید در این برنامه ها توجه شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس بیان داشت: انقلاب اسلامی تنها انقلاب در طول تاریخ است که هم شهید داده و هم حکومت اسلامی تشکیل شده است که صاحب و مسئول آن مردم بودند.
وی ادامه داد: با همکاری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس و اداره کل آن،بخشداری ها و دهیاران نمایشگاه صنایع دستی گلستان از اول دی ماه در 40 روستا شهرستان برپا می شود.

دشمن اصل ولایت فقیه و انسجام ملی ایران را هدف قرار داده است

 

دشمن اصل ولایت فقیه و انسجام ملی ایران را هدف قرار داده است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 420
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2226

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 298
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2693
بازدید سال:17492
بازدید کل:1179815