عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دو خانه فرهنگ در محلات آسیب پذیر گنبدکاووس راه اندازی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

دو خانه فرهنگ در محلات آسیب پذیر گنبدکاووس راه اندازی می شود

دو خانه فرهنگ در محلات آسیب پذیر گنبدکاووس راه اندازی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس از راه اندازی دو باب خانه فرهنگ به صورت موقت در دو محله آسیب پذیر این شهر هر کدام با اعتبار 900 میلیون ریال خبر داد.
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان با موضوع پیگیری اقدامات انجام شده در طرح شهید شوشتری گفت: اعتبار راه اندازی این دو خانه فرهنگ توسط معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تامین شده است.
وی افزود: هماهنگی های لازم با شهرداری گنبدکاووس برای اجاره دو مکان برای راه اندازی این دو خانه فرهنگ انجام شده و درصورتی که در سال های آینده نیز اعتباری در این خصوص تخصیص یابد، این دو مکان تبدیل به خانه فرهنگ دائمی خواهد شد.
کریمی با قدردانی از تلاش ادارات و نهادها در اجرای طرح شهید شوشتری در سه محله آسیب پذیر اسلام آباد، مدرسی وسیدآباد و بدلجه، بر استمرا این تلاش ها تاکید کرد و گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در دو سال اخیر موجب رضایتمندی اهالی این محلات و افزایش مشارکت و همراهی آنان با مسئولان در کاهش آسیب ها و رفع محرومیت ها شده است.
وی با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مدیران باید گزارش خدمات نظام در این مدت را با افتخار برای مردم بازگو نمایند تا توطئه دشمنان در القای نا کارامدی نظام و نیز به چالش کشاندن دستاوردها و خدمات آن، خنثی شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین بر لزوم توجه جدی به حوزه ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی در محلات آسیب پذیر طرح شهید شوشتری باهدف ایجاد شور، نشاط و تندرستی در بین اهالی بویژه جوانان، تاکید کرد و از رسانه های گروهی بالاخص صدا و سیما درخواست کرد تا گزارشی از فعالیت های ادارات و نهادها در اجرای این طرح تهیه نمایند.
دراین جلسه برخی روسای ادارات و نهادها از جمله بهزیستی، کمیته امداد، تبلیغات اسلامی، انتظامی، بخشدار مرکزی و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده طرح شهید شوشتری در محلات آسیب پذیر این شهر ارائه دادند.
پیش بینی دو میلیارد ریال اعتبار برای احداث پایگاه اجتماعی در محله اسلام آباد ازسوی بهزیستی که در مرحله نخست مبلغ یک میلیارد و 440 میلیون ریال آن تخصیص یافته و قرار است عملیات اجرایی این طرح بزودی آغاز شود و راه اندازی کارگاه آموزش سفالگری در این محله از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

دو خانه فرهنگ در محلات آسیب پذیر گنبدکاووس راه اندازی می شود

 

دو خانه فرهنگ در محلات آسیب پذیر گنبدکاووس راه اندازی می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 415
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2170

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:73
بازدید سال:14872
بازدید کل:1177195