عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آکادمی فوتبال در گنبدکاووس راه اندازی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

آکادمی فوتبال در گنبدکاووس راه اندازی می شود

آکادمی فوتبال در گنبدکاووس راه اندازی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس اظهارداشت: احداث کمپ استعدادیابی در گنبدکاووس از مطالبات به حق مردم است. مردم و مسئولان از بازیکن مطرح تیم ملی انتظار ایجاد این کمپ را دارند.
وی افزود: سردار آزمون کار بسیار خوبی در راستای توسعه بازارو کسب و کار، ارتقا شاخص گردشگری و افزایش جذب گردشگر راه اندازی کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: در چند ماه آینده به کمک این بازیکن خوب مقدمات ایجاد این کمپ با هدف استعدادیابی و پرورش کودکان و آکادمی فوتبال فراهم می شود.
کریمی اظهارداشت : دو پروژه گردشگری با اعتبار 3 میلیارد و 600 تومان در قالب دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری با حضور مدیر کل، معاون گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان افتتاح شد.
وی افزود: در این پروژه ها حدود 20 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شدند. امید داریم تا پایان سال با افتتاح پروژه های دیگر در اشتغال پایدار منطقه قدم برداریم.
سردار آزمون گفت: با توجه به استعدادهای ورزشی گنبدکاووس،آکادمی فوتبال در این شهرستان راه اندازی می شود.
سردار آزمون در مراسم افتتاحیه مجموعه سرمایه گذاری شخصی خود با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اظهارداشت: در راستای توسعه و اشتغالزایی شهرستان مجموعه سرمایه گذاری در حوزه خدمات مسافرتی و گردشگری،موبایل و صرافی با سرمایه گذاری، 3 میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
وی افزود: در این مجموعه حدود 15 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شدند. امید داریم در حوزه خدمات مسافرتی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس را بهتر و بیشتر به گردشگران معرفی کنیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال کشور بیان داشت: با توجه به استعدادهای بکر ورزشی در روستاهای بخش داشلی برون و حوزه شهرستان، آکادمی فوتبال در گنبدکاووس راه اندازی می شود.
وی ادامه داد: آکادمی فوتبال روسیه دارای مربیان با تجربه در حوزه استعدادیابی کودکان رشته فوتبال است و تلاش دارم تا بتوانم از تجربیات این مربیان برای شناسایی استعدادهای منطقه استفاده کنم.
سردار آزمون گفت: بعد از جام ملت های آسیا این آکادمی در گنبدکاووس راه اندازی می شود و ما در تک تک روستاها حضور یافته و با تست هایی استعدادهای نونهالان را شناسایی خواهیم کرد.
وی یادآور شد: تلاش داریم تا از کودکی فوتبال را به صورت حرفه ای به کودکان با استعداد آموزش دهیم و تیم نونهالان قوی را پرورش دهیم.

آکادمی فوتبال در گنبدکاووس راه اندازی می شود

 

آکادمی فوتبال در گنبدکاووس راه اندازی می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 471
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2169

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 255
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2650
بازدید سال:17449
بازدید کل:1179772