عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز 13 آبان

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز 13 آبان


متن پیام مهندس عبدالقدیر کریمی بدین شرح است:
بسمه تعالی
یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت ایران، برگ زرین و پر افتخاری است که در وجود مومنان و خداترسان، جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم ، فرو ریختنی است.
این روزشاهد تبعید سر سلسله ی بیداردلان و نادره ی روزگاران حضرت امام خمینی (ره) بوده است وبا اغتنام فرصت، به روان پاک روح خدا و همه جان های خدایی به ویژه شهدای دانش آموز که بیداری توام باآزادی معنوی و اجتماعی خواست رهایی از یوغ استکبار را برای ما به ارمغان آوردند و استقلال و جمهوری اسلامی را به ما ارزانی بخشیدند سلام و درود می فرستم.
آری 13 آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است.
اینجانب ضمن دعوت از عموم امت حزب الله ، مومن و خداجوی ایران اسلامی برای حضور در مراسم یوم ا... سیزدهم آبان از مردم شریف و انقلابی شهرستان گنبدکاووس می خواهم که همواره روحیه حقیقت جویی ، ظلم ستیزی و عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه داشته و در پرتو رهنمود های رهبر معظم انقلاب و توصیه های رئیس محترم جمهور در ترویج گفتمان استکبار ستیزی ، عدالت محوری به منظور تحقق صلح و زیستن در دنیایی سرشار از نشاط و امید و عاری از جنگ و خشونت تلاش و کوشش نمایید .
از خداوند متعال برای همگان به ویژه جامعه جوان و نوجوان شهرستان گنبدکاووس، موفقیت و بهروزی مسألت می نمایم و امیدوارم که حرکات هوشمندانه این عزیزان گام موثری در راستای به ثمر نشستن اهداف دولت محترم تدبیر و امید بوده و روز به روز بر استقلال علمی و صنعتی این مرز و بوم بیفزاید.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 409
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2139

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:816
بازدید سال:816
بازدید کل:1163139