عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 13 آبان بیعت مجدد مردم با رهبر معظم انقلاب و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

13 آبان بیعت مجدد مردم با رهبر معظم انقلاب و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی است

13 آبان بیعت مجدد مردم با رهبر معظم انقلاب و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به حساسیت شرایط کنونی منطقه و جهانی ، 13 آبان بیعت مجدد مردم با آرمان های جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه هماهنگی مراسم روز 13 آبان اظهار داشت: ما در راهپیمایی های مختلف در شهرستان گنبدکاووس مشکلی برای حضور پرشور مردم نداشتیم و امسال مردم شریف گنبدکاووس با اجتماع بزرگ خود، جواب کوبنده ای برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به دشمن خواهند داد.
وی افزود: کشور ما در شرایط حساس و خاصی قرار دارد و باید در این زمان کنونی توصیه های مقام معظم رهبری و بزرگان سیاسی را در ذهن تداعی و مرور کنیم و به این توصیه ها توجه کرده و جامه عمل بپوشانیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه امام ( ره)، 13 آبان را روز انقلاب دوم تعبیر کردند، بیان داشت: امام (ره) با تبیین، شناخت و تحلیلی که از عمق و محتوا خباثت آمریکا و دشمنان مستکبر ایران اسلامی داشتند،از این روز مهم و تاثیرگذار به نام انقلاب دوم یاد کردند.
وی ادامه داد: کشور ایران بار دیگر در شرایط کنونی، اتحاد، وفاق و همدلی خود را با رای اعتماد قاطع به وزرا پیشنهادی دولت به دشمنان ثابت کرد و نشان داد که در مسیر تابناک انقلاب اسلامی هر جا نیاز به وحدت، همبستگی و وفاق باشد،این شرایط زیر سایه رهبر معظم انقلاب ،توسط قوای سه گانه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حمایت مردم با هدف تحقق آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایجاد خواهد شد.
کریمی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید برای حضور گسترده خود،  کارکنان و مردم احساس وظیفه و تکلیف کرده و با باور دینی،مذهبی و ملی و اقتدار کامل در این مراسم و مناسبت های دیگر حضور یابند.
وی ابراز کرد: با توجه به اینکه محوریت این روز با حضور دانش آموزان است، انتظار می رود آموزش و پرورش با برنامه های هدفمند،و تشکیلات منظم و منسجم در مراسم روز 13 آبان حضور یابد، ضمن اینکه راهپیمایی و حضور در این روز مختص دانش آموزان نیست و همه اقشار جامعه باید در این مراسم شرکت کنند.
فرهاد شیبک معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: مراسم این روز با شروع راهپیمایی در ساعت 10 صبح از جلوی اداره آموزش و پرورش آغاز خواهد شد و تا مصلی امام جعفر صادق( ع)  ادامه خواهد یافت.
وی افزود: نقاشی کودکان با موضوعات این روز مانند تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش آموز و تبعید امام خمینی( ره) در جلوی اداره آموزش و پرورش و مصلی و همچنین سرودن دسته جمعی سرود سرفراز باشی ایران من از جمله برنامه های این مراسم است که با قرائت قطعنامه و سخنرانی یکی از مسئولان در مصلی امام جعفر صادق ( ع) به پایان خواهد رسید.

13 آبان بیعت مجدد مردم با رهبر معظم انقلاب و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی است

 

13 آبان بیعت مجدد مردم با رهبر معظم انقلاب و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 410
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2122

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 298
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2693
بازدید سال:17492
بازدید کل:1179815