عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » درمانگاه و مجتمع فرهنگی درمحله آسیب پذیر گنبد احداث می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

درمانگاه و مجتمع فرهنگی درمحله آسیب پذیر گنبد احداث می شود

درمانگاه و مجتمع فرهنگی درمحله آسیب پذیر گنبد احداث می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، یک درمانگاه و مجتمع آموزشی و فرهنگی چند منظوره در محله مدرسی به عنوان یکی از محلات آسیب پذیر این شهر احداث می کند.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان افزود: در بازدید چند روز پیش مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از این محله که از محلات آسیب پذیر شهر گنبد است و در بخشی از آن افغان ها نیز ساکن هستند، قول مساعد برای ساخت این مجموعه از محل اعتبارات ملی داده شد.
وی گفت: درصورت تامین زمین مورد نیاز توسط شهرداری یا افراد نیکوکار گنبدکاووس، عملیات احداث این درمانگاه و مجتمع آموزشی و فرهنگی در محله مدرسی این شهر آغاز می شود.
کریمی، توجه به اقدامات پیشگیرانه در آسیب های اجتماعی، تغییر نگرش مدیران و تقویت نگاه علمی به این حوزه را از مهمترین رویکردهای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبد برشمرد و اضافه کرد: دانشگاه ها باید با تشکیل اتاق فکر، یاری گر ادارات و نهادها در انجام اقدامات پیشگیرانه باشند.
وی پیشنهاد داد تا انتظامی گنبد از ظرفیت همیاران پلیس و مشارکت مردم برای مقابله با مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن استفاده کرده و دیگر ادارات و نهادهای عضو این شورا نیز برنامه های مفرح و نشاط آور با همکاری تشکل های مردم نهاد درمحلات آسیب پذیر اجرا نمایند.
سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس نیز دراین جلسه از اجرای چهار مرحله طرح پاکسازی محلات آسیب پذیر این شهر در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در این ارتباط 21 معتاد و خرده فروش مواد دستگیر و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

درمانگاه و مجتمع فرهنگی درمحله آسیب پذیر گنبد احداث می شود

 

درمانگاه و مجتمع فرهنگی درمحله آسیب پذیر گنبد احداث می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 611
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2110

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:54
بازدید سال:14853
بازدید کل:1177176