عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مسئولان از ظرفیت رسانه ها برای کاهش التهاب و حفظ بیشتر آرامش در بازار استفاده کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

مسئولان از ظرفیت رسانه ها برای کاهش التهاب و حفظ بیشتر آرامش در بازار استفاده کنند

مسئولان از ظرفیت رسانه ها برای کاهش التهاب و حفظ بیشتر آرامش در بازار استفاده کنند


معاون استانداروفرماندار ویژه گنبدکاووس درجلسه کارگروه تنظیم بازار این شهرستان با قدردانی از تلاش های اعضای کارگروه تنظیم بازار این شهرستان، گفت: با وجود کاهش التهاب بازار و ثبات قیمت ها درچند هفته اخیر اما نظارت ها بایستی به صورت مستمر ادامه یابد.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: کالاهای مورد نیاز مردم به اندازه کافی وجود دارد و جای نگرانی نیست و بایستی از ظرفیت های موجود برای رفع برخی نواقص و کمبودهای مطرح شده، استفاده کرد.
وی با تاکید برضرورت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم درحوزه بازار گفت: مسئولان از ظرفیت رسانه ها برای کاهش التهاب و حفظ بیشتر آرامش در بازار استفاده کنند.
کریمی بر ضرورت حمایت از بخش تولید نیز تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی هیچ دستگاه خدمات رسان درحوزه آب، برق، گاز و تلفن حق ندارد بدون هماهنگی با فرمانداری نسبت به قطع این خدمات اقدام نماید.
خلیل رجبلی نیز در این جلسه گفت: برخی عاملین توزیع سبد کالا اقدام به فروش کالاهای با کیفیت پایین به قیمت بالا به واجدین شرایط می کنند که باید نظارت بیشتر بر آنان شود.
وی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی که متولی انتخاب عاملین توزیع سبد کالا است باید دقت و نظارت بیشتری بر عملکرد عاملین با همکاری تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.
رجبلی باتاکید بر ضرورت حفظ شان و منزلت دریافت کنندگان سبد کالا که بیشتر از مددجویان نهادهای حمایتی هستند، اضافه کرد: فروشگاه های توزیع کننده باید به دستگاه های فروش مکانیزه مجهز و فاکتور فروش به خریدار بدهند.
وی همچنین با ارائه گزارشی از وضعیت بازار و قیمت کالاها، تصریح کرد: به دلیل کاهش قیمت ارز و توزیع برخی اقلام مورد نیاز در بازار طی هفته های اخیر قیمت بسیاری از کالاها ثابت و برخی کالاها نیز کاهش داشته است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبد ادامه داد: براساس مصوبه ستاد مرکزی تنظیم بازار تمامی کالاها بایستی برچسب قیمت مورد تایید این ستاد و یا کارگروه های شهرستانی را داشته باشند.
همچنین در این جلسه چند تن از بازاریان گنبدی فعال درحوزه فروش گوشی تلفن همراه و شرکت های توزیع و پخش کالاها هم حضور داشتند که با تشریح وضعیت حوزه فعالیت خود، برلزوم نظارت بیشتر بر توزیع کالاها از تولید کننده به مصرف کننده و قطع دست دلالان از بازار تاکید کردند.  

مسئولان از ظرفیت رسانه ها برای کاهش التهاب و حفظ بیشتر آرامش در بازار استفاده کنند

 

مسئولان از ظرفیت رسانه ها برای کاهش التهاب و حفظ بیشتر آرامش در بازار استفاده کنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 489
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2090

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 906
بازدید دیروز: 908
بازدید ماه:13451
بازدید سال:13451
بازدید کل:1175774