عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اصلاح طلبی و اصولگرایی 2 روش حکومت داری و بنگاه اقتصادی نیست


اصلاح طلبی و اصولگرایی 2 روش حکومت داری و بنگاه اقتصادی نیست

اصلاح طلبی و اصولگرایی 2 روش حکومت داری و بنگاه اقتصادی نیست

مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری گلستان گفت:اصلاح طلبی و اصولگرایی دو روش حکومت داری است و بنگاه اقتصادی برای کسب درآمد و قدرت نیست.
 احسان مکتبی در نشست صمیمی احزاب و جریان های سیاسی گنبدکاووس با حضور فرماندار ویژه  اظهار داشت: اگر بخواهیم از طریق احزاب و جریان های سیاسی به فکر کسب درآمد باشیم راهی جز واگذاری جایگاه خود به شایستگان را نداریم و این راهکار و استراتژیک ما است.
وی افزود: چارچوب ما در راستا رعایت حق الناس،  موازین اسلامی و مطالبات مردمی و عمل به قوانین است و در این مسیر با کسی تعارف داریم  و تلاش داریم تا  بر مبنای عقل و عقلانیت به سمت توسعه متوازن استان پیش رویم.
مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری گلستان بیان داشت: در مسیر توسعه متوازن استان باید مردم قدرتمندی داشته باشیم و برای داشتن مردم قدرتمند باید احزاب و جریان های سیاسی ما قدرتمند باشند.
وی یادآور شد: با توجه به همه مشکلات و نواقصی که در زمینه اختیارات فرمانداری ویژه وجود دارد،  فرمانداری ویژه گنبدکاووس در حوزه ارزیابی عملکرد سیاسی رتبه برتر فرمانداری های استان را کسب کرده است.
مکتبی گفت: اعتقاد داریم که قومیت هویت شهروندان است و نفی قومیت شهروندان نیستیم و مذهب نیز باور شهروندان است و باید طوری عمل کنیم که فردی مذهب خود را کتمان کند.
وی ادامه داد: در سالهای گذشته مشکلات، گسل هایی در حوزه قومیتی،  سیاسی، شهری،  روستایی و مذهبی و گسل بین اصلاح طلبان و اصولگران وجود داشته و تلاش ما در این چند ماه تبدیل کردن این گسل ها به فرصت است.
مکتبی افزود: تلاش داریم تا ارتباط بین مردم و دولت را نهادینه کنیم و فقدان حلقه واسط بین این دو را با گپ پر کنیم زیرا در سالهای گذشته دولت و مسئولان تنها در زمان انتخابات به سراغ مردم رفته و زمانی که انتخابات برگزار میشد دولت به دنبال کار خود بود و مجدد در زمان انتخابات بعدی با توجیه و عوامل گوناگون خواستار حضور مردم در انتخابات بودند.
وی تاکید کرد: تلاش داریم تا با برگزاری چنین جلسانی احزاب و جریان های سیاسی را پای میز گفت و گو بکشانیم و جریان های سیاسی راههای دیگر جز گفت و گو را کنار گذاشته و در گفت و گو ها حاضر شوند و این یک موفقیت خواهد بود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 712
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2080

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:9
بازدید سال:14808
بازدید کل:1177131