عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فراکسیون فرمانداری های ویژه کشور در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

فراکسیون فرمانداری های ویژه کشور در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

فراکسیون فرمانداری های ویژه کشور در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به نقص قانون  اختیارات فرمانداری های ویژه کشور گفت: فراکسیونی در این رابطه در مجلس شورای اسلامی برای تصویب قانونی با اختیارات بیشتر و حوزه عمل گسترده تر تشکیل شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: این فراکسیون قصد دارد تا شرایطی فراهم کند که قانون خاص تر و جامع تری برای تفویض اختیارات فرمانداران ویژه کشور تصویب کند و این مسیر باید از طریق قانونی و در مجلس شورای اسلامی طی شود.
وی یادآور شد: قبل از تشکیل خانه احزاب در مرکز استان،گنبدکاووس پی گیر تشکیل خانه احزاب بودیم اما بنا بر دستورالعمل ایلاغی باید خانه احزاب ابتدا در مرکز گلستان تشکیل شود.
کریمی ادامه داد: مکان پیشنهادی خوبی برای تشکیل خانه احزاب آماده است و ما با تمام قدرت حمایت خواهیم کرد زیرا با توجه به گستردگی وسعت شهرستان تشکیل این خانه می تواند نقش بسزایی در مشارکت سیاسی مردم ایجاد کند
وی گفت: احزاب و جریان های سیاسی حلقه و رابط بین مردم و حاکمیت و دولت هستند وفاق و همدلی بین گروه های سیاسی در گنبدکاووس مثال زدنی است، زیرا به رغم اینکه در اعتقادات سیاسی خود ثابت قدم بوده اما روابط بسیار دوستانه ای با هم دارند.
حمید رضا چوبداری،  معاون اداره کل سیاسی انتخابات استانداری گلستان اظهار داشت: اصلاح ساختار مدیریتی،  نظارت بر عملکرد مدیریتی سیاسی شهرستان ها،تقویت فعالیت های گروه های سیاسی، تقویت و انسجام و تعمیق وحدت اقوام در کنار دیگر برنامه ها از جمله اهداف اداره کل سیاسی انتخابات استانداری است.
وی افزود: با همفکری گروه ارزیابی طرح شورای معتمدین در مرکز استان پایه ریزی شد و نخستین جلسه آن در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد تا بتوانیم از نقطه نظرات و ظرفیت های گروه ها و جریانات سیاسی مختلف بهره مند شویم.
معاون اداره سیاسی انتخابات استانداری گلستان بیان داشت: در حوزه اصلاح ساختار مدیریتی از مسیر شایسته سالاری عبور می کنیم و در این زمینه  حدود 180 مصاحبه با بخشداران،  معاونین و فرمانداران توسط تیم های کارشناسی صورت گرفته و شاخص ها را احصا کردیم و 3 بخشدار به سمت معاون فرمانداری ارتقا یافته و نیروهای پایین به تناسب امتیاز مرخص شدند که در این جابه جایی ها نگاه ما استفاده از نیروهای بومی و طبق قانون 15 درصد نیروها از خارج استان بوده است.
چوبداری گفت: خانه احزاب با حضور 3 نفر اصلاح طلب،  3 نفر اصولگرا و 3 نفر مستقل برای ایجاد همگرایی انسجام و تعامل و وحدت بین گروه ها و احزاب در گلستان تشکیل شد.

فراکسیون فرمانداری های ویژه کشور در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

 

فراکسیون فرمانداری های ویژه کشور در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

 

فراکسیون فرمانداری های ویژه کشور در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 815
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2079

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 183
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:1981
بازدید سال:16780
بازدید کل:1179103