عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حرفه آتش نشانی در افکار عمومی از مشاغل ارزشمند جامعه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

حرفه آتش نشانی در افکار عمومی از مشاغل ارزشمند جامعه است

حرفه آتش نشانی در افکار عمومی از مشاغل ارزشمند جامعه است

فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم تجلیل از 45 آتش نشان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، با قدردانی از تلاش های این قشر، گفت: حرفه آتش نشانی در افکار عمومی از مشاغل ارزشمند جامعه و هم ردیف معلمی و پزشکی است.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: آتش نشانان زندگی، سلامت و آرامش خود را فدای زندگی، سلامت و آرامش شهروندان می کنند و از این جهت شغل آنان ارزشمند و رسالت آنان بسیار سنگین و حساس است.
وی با خوب ارزیابی کردن امکانات و تجهیزات فعلی آتش نشانی گنبد در مقایسه با گذشته، اضافه کرد: با این حال هنوز آتش نشانی با استانداردهای جهانی و کشوری فاصله زیادی دارد که باید با استفاده از ظرفیت های مختلف ملی و استانی و نیز مشارکت خیرین این فاصله کم شود.
کریمی از آمادگی فرمانداری ویژه برای پیگیری اعتبارات ملی و استانی برای افزایش تجهیزات آتش نشانی شهرداری گنبد خبر داد و از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهر نیز درخواست کرد نسبت به افزایش بودجه سالانه سازمان آتش نشانی اقدام نمایند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از رسانه های گروهی درخواست کرد تا نسبت به انعکاس منطقی و واقع بینانه مطالبات آتش نشانان بپردازند.
منصور طعنه گنبدی ، اظهار داشت: بودجه امسال آتش نشانی 22 میلیارد ریال است بیشتر صرف هزینه های جاری و حقوقی پرسنل می شود.
وی با تاکید برضرورت اهتمام مسئولان استانی و کشوری برای تخصیص اعتبارات ویژه برای نوسازی ناوگان آتش نشانی این شهر، گفت: حوزه فعالیت آتش نشانی شهرداری گنبد در فصل برداشت محصولات زراعی گندم، جو و کلزا تا 150 کیلومتر مربع افزایش می یابد.
طعنه گنبدی از فعال بودن سه ایستگاه آتش نشانی با هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین در این شهر خبر داد و اضافه کرد: ایستگاه شماره چهار آتش نشانی که چند ماه پیش عملیات اجرایی آن با هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری کشور آغاز شده، نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گفته وی، با بهره برداری از ایستگاه شماره چهار، زمان حضور ماموران آتش نشانی در محل حادثه که اکنون چهار دقیقه است، به نرم جهانی که سه دقیقه است، نزدیک تر می شود.
درپایان این مراسم از 45 آتش نشان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

حرفه آتش نشانی در افکار عمومی از مشاغل ارزشمند جامعه است

 

حرفه آتش نشانی در افکار عمومی از مشاغل ارزشمند جامعه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 619
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2060

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1207
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:1792
بازدید سال:16591
بازدید کل:1178914