عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سرمایه گذاری های بسیاری در راستای توسعه روستایی گنبدکاووس انجام شده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

سرمایه گذاری های بسیاری در راستای توسعه روستایی گنبدکاووس انجام شده است

سرمایه گذاری های بسیاری در راستای توسعه روستایی گنبدکاووس انجام شده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای توسعه روستایی به ویژه توسعه روستاهای مناطق محروم ،سرمایه گذاری های زیادی در گنبدکاووس انجام شده و در حال انجام است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در همایش تعاون و توسعه روستایی تصریح کرد: تاکید ما بر پروژه هایی است که باعث توسعه روستایی و اشتغال پایدار است وبطورویژه بر پروژه های دانش بنیان تاکید فراوان داریم و حمایت خواهیم کرد.
کریمی همچنین خواستار حمایت و تقویت تعاونیهای حوزه شهرستان با محوریت اداره تعاون و همراهی دستگاههای اجرایی برای استفاده از ظرفیت بالای تعاونیها شد.
وی با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون تاکید کرد: امید داریم در 5 سال آینده پروژه ها و سرمایه گذاری های زیادی در شهرستان بویژه منطقه محروم داشلی برون با توجه به تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون انجام شود.
کریمی گفت: طی یکسال گذشته ، یکهزارمیلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده و در حال حاضر نیز حدود 300 میلیارد سرمایه گذاری پیشنهادی در شهرستان وجود دارد که مراحل نهایی خود را سپری می کند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس به جذب حدود 5/2 برابری اعتبارات دولتی استان در گنبدکاووس نسبت به سال گذشته تاکید کرد و اظهار کرد: گنبدکاووس ظرفیت سرمایه گذاری های زیادی در حوزه های مختلف را دارد و برای ارتقا شاخص های توسعه شهرستان، نیاز به همکاری و توجه ویژه مسئولان استانی داریم و تقاضا داریم تا تخصیص اعتبارات بیشتر و فرصت اعطای تسهیلات جدید فراهم شود.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش 168 درصدی اعتبارات هفته دولت امسال نسبت به سال گذشته و افزایش تعداد پروژه ها،این رشد نشان از حرکت رو به جلو شهرستان دارد که به رغم مشکلات اقتصادی موجود توانستیم چنین فرصت هایی را در شهرستان ایجاد کنیم.

سرمایه گذاری های بسیاری در راستای توسعه روستایی گنبدکاووس انجام شده است

 

سرمایه گذاری های بسیاری در راستای توسعه روستایی گنبدکاووس انجام شده است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 693
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2012

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:1872
بازدید سال:16671
بازدید کل:1178994