عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گنبدکاووس ، میزبان رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواهد بود

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

گنبدکاووس ، میزبان رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواهد بود

گنبدکاووس ، میزبان رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواهد بود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به سفر اعضای کمیسیون آموزش, تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به استان گلستان، گنبدکاووس میزبان دکتر عارف رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و همراهان وی خواهد بود.
فرهاد شیبک در جلسه هماهنگی سفر اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: میزبان رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و همراهان وی از تهران به همراه عده ای از مسئولان استانی خواهیم بود و باید از این فرصت بدنبال نشان دادن توانمندی های مراکز علمی و مطالبات و نیازهای خود باشیم.
وی افزود: تاکید ما ایجاد و راه اندازی دانشکده پزشکی یا پردیس دانشگاه پزشکی، تجهیز دانشگاه فرهنگیان .
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: چهارشنبه ساعت ده صبح این گروه وارد گنبدکاووس شده و در جوار گلزار شهدای گمنام حضور خواهند یافت و سپس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه گنبدکاووس، بیمارستان پیامبر اعظم بازدید و دیداری با ائمه جمعه شیعه و سنی خواهند داشت.
وی یادآور شد: جلسه ای با دانشگاهیان و روسای آنها و جلسه دیگری با چهره های نخبه علمی و آموزشی شهرستان با دکتر عارف انجام خواهد گرفت تا از این فرصت و ظرفیت در جهت ارتقا شاخص های علمی و درمانی شهرستان نهایت استفاده را برده و توانمندی های شهرستان را به طور واقعی نشان دهیم.
حسین گلچینی رئیس دانشگاه گنبدکاووس اظهار داشت: اثبات منطقه شرق به مرکزیت گنبدکاووس و ظرفیت و پتانسیل های موجود از تاکیدات دانشگاه است زیرا بر اساس تصمیم گیری های اتخاذ شده, قرار است دانشگاه های دولتی ادغام شود.
وی افزود: خوشبختانه دانشگاه گنبدکاووس به عنوان یک دانشگاه دولتی در شرق گلستان تثبیت شده و ما بر اساس آینده پژوهی و جامعه شناسی که انجام دادیم, رشته هایی با ماندگاری بیشتر را در دانشگاه تدریس خواهیم کرد

گنبدکاووس ، میزبان رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواهد بود

 

گنبدکاووس ، میزبان رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواهد بود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1014
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2011

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 547
بازدید دیروز: 908
بازدید ماه:13092
بازدید سال:13092
بازدید کل:1175415