عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اقتصاد سنتی ما باید به اقتصاد دانش بنیان تغییر کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

اقتصاد سنتی ما باید به اقتصاد دانش بنیان تغییر کند

اقتصاد سنتی ما باید به اقتصاد دانش بنیان تغییر کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در همایش بازاریابی و برندسازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس اظهار داشت: استفاده از اقتصاد دانش بنیان راه نجات اقتصاد کشور است که باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد.
وی افزود: یکی از ارکان مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید اقتصاد مقاومتی است که اجرای اقتصاد مقاومتی با تولیدات دانش بنیان میسر است که باید تقویت و حمایت گردد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ظرفیت بسیار خوب شهرستان در حوزه صادرات به آسیای میانه تصریح کرد: از 100 درصد صادرات استان گلستان به کشورهای آسیای میانه 50 درصد سهم گنبدکاووس و 50 درصد مابقی مربوط به 13 شهرستان استان است که نشان دهنده ظرفیت منحصر به فرد شهرستان در حوزه تجارت, صنعت و بازرگانی می باشد.
وی استعدادهای ورزشی جوانان گنبدکاووس را در سطح ملی و استانی, یک ظرفیت بالقوه برشمرد و تاکید کرد: از 100 درصد مقامات و افتخارات کسب شده استان گلستان در سطح جهانی, ملی و استانی, 60 درصد مربوط به جوانان گنبدکاووس است, ضمن اینکه گنبدکاووس پایتخت والیبال و سوارکاری کشور بوده و موفقیت های بسیاری در حوزه فوتبال نیز کسب کرده است.
کریمی سرمایه گذاری بخش خصوصی در گنبدکاووس را از دیگر فعالیت های خوب انجام شده در 11 ماه گذشته دانست و گفت: گنبدکاووس در حوزه های مختلف ظرفیت های بسیاری دارد و توانستیم با پی گیری های مستمر و جذب سرمایه گذار از هزار میلیارد و 800 میلیون تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان گلستان, هزار میلیارد تومان را به سمت گنبدکاووس سوق دهیم.
وی اظهار داشت: یکی از سیاست های دولت در شرایط کنونی تثبیت شرایط موجود می باشد, با اینحال گنبدکاووس در این شرایط سخت, علاوه بر تثبیت شرایط موجود, توانسته میزان اعتبارات هفته دولت امسال را نسبت به سال گذشته در هفته دولت 168 درصد افزایش دهد و هدف گذاری خود را بر کارآفرینی و اشتغال بنا کند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: ما دولتی ها به خروجی چنین همایش هایی نیاز داریم, زیرا ما مدیران میدانی, اجرایی و عملیاتی هستیم و اساتید دانشگاه ها و نخبگان باید, مسیر, شرایط و روش های تولید اشتغال,  را برای ما روشن نمایند  تا تکیه درآمدهای ما تنها بر پایه درآمد نفت نباشد.
وی گفت: ما آمادگی برگزاری چنین همایش هایی را در سطح شهرستانی, استانی و یا در حوزه شرق گلستان با محوریت گنبدکاووس داریم.

 

اقتصاد سنتی ما باید به اقتصاد دانش بنیان تغییر کند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 753
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1996

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:870
بازدید سال:870
بازدید کل:1163193