عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ساده زیستی، تواضع و مردمداری از ویژگی های شاخص شهیدان رجایی و باهنر بزرگوار است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

ساده زیستی، تواضع و مردمداری از ویژگی های شاخص شهیدان رجایی و باهنر بزرگوار است

ساده زیستی، تواضع و مردمداری از ویژگی های شاخص شهیدان رجایی و باهنر بزرگوار است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست با امام جمعه اهل سنت با تبریک اعیاد قربان و غدیر و هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را نیز گرامی داشت و گفت: ساده زیستی، تواضع و مردمداری از ویژگی های شاخص این دو شهید بزرگوار است که مدیران بایستی آنان را الگوی خود قرار دهند.
مهندس عبدالقدیر کریمی همچنین با اشاره به وجود وحدت، صمیمیت و اعتماد بین مردم، علما و مسئولان منطقه گنبدکاووس به عنوان یک نماد در کشور، افزود: امروز تامین آرامش و امنیت مردم و رسیدگی به درخواست ها و مطالبات آنان از اولویت های دولت تدبیر و امید است.
وی از سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در گنبدکاووس در یک سال اخیر خبر داد و گفت: علاوه بر این در هفته دولت 519 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار تقریبی دو هزار و 680 میلیارد ریال به بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
کریمی اضافه کرد: ازمجموع طرح های هفته دولت که از نظر تعداد 168 درصد و از نظر اعتبار دو نیم برابر سال قبل افزایش دارد، فقط 28 طرح آن آغاز عملیات اجرایی است و بقیه طرح ها نیز افتتاح می شود که با بهره برداری از آن برای حدود 564 نفر شغل ایجاد خواهد شد.
آخوند عبدالباسط نوریزاد نیز در این دیدار گفت: مدیران برای خدمت بیشتر به مردم بایستی از همه ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده نمایند.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و متعاقب آن ایجاد برخی سختی ها و مشکلات برای مردم، افزود: در این شرایط مدیران باید با وحدت و یکدلی با یکدیگر و در سایه منویات رهبری انقلاب و سیاست های دولت برای رفع مسائل و مشکلات مردم تلاش نمایند.
آخوند نوریزاد با بیان اینکه خدمت به مردم یک تکلیف الهی است و نصیب هر کس نمی شود، اضافه کرد: مدیریت واقعی آن است که مدیران با وجود برخی سختی ها و مشکلات اقتصادی کشور، بتوانند همچنان به مردم خدمت نمایند.
وی تصریح کرد: مدیران بدانند که خدمت واقعی به مردم، سند افتخاری برای آنان در دنیا و آخرت خواهد بود و این موضوع در احادیت و روایات اسلامی ما آمده است.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس همچنین وحدت و صمیمیت موجود در کشور بویژه منطقه گنبدکاووس را بسیار خوب خواند و گفت: امروز افتخار می کنیم که در نظام اسلامی زندگی می کنیم که تحقق آن آرزوی بسیاری از بزرگان در گذشته بوده است.
آخوند نوریزاد افزود: برای حفظ این انقلاب و حرکت عزتمندانه آن همه باید گوش به فرمان رهبری انقلاب بوده و وحدت و صمیمیت موجود را حفظ و آن ا تقویت کنیم زیرا دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین اقوام و مردم با مسئولان هستند.

ساده زیستی، تواضع و مردمداری از ویژگی های شاخص شهیدان رجایی و باهنر بزرگوار است

 

ساده زیستی، تواضع و مردمداری از ویژگی های شاخص شهیدان رجایی و باهنر بزرگوار است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 738
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1983

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:828
بازدید سال:828
بازدید کل:1163151