عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس رتبه نخست استان را در اجرای برنامه های کیفی و کمی کسب کرد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس رتبه نخست استان را در اجرای برنامه های کیفی و کمی کسب کرد

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس رتبه نخست استان را در اجرای برنامه های کیفی و کمی کسب کرد

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با تاکید بر ضرورت استمرار برنامه های فرهنگی برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی ازسوی ادارات و نهادهای این شهرستان تاکید کرد.
فرهاد شیبک گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس رتبه نخست استان را در اجرای کیفی و کمی برنامه های فرهنگی و پیشگیرانه هفته مبارزه با موادمخدر که از اول تا هفتم تیر ماه امسال برگزار شد، کسب کرده است.
وی افزود: برای توسعه برنامه های پیشگیرانه کاهش آسیب های اجتماعی، امسال اعتبار ویژه ملی به گنبدکاووس اختصاص می یابد که در 20 مدرسه، دو محیط کاری و 10 روستا اجرا می شود.
شیبک، از ادارات و نهادهای گنبدکاووس درخواست کرد تا از همه ظرفیت های فرهنگی، مردمی، رسانه ای و تشکل های مردمی برای اطلاع رسانی و اجرای برنامه های پیشگیرانه استفاده نمایند.
وی همچنین از بالا رفتن هزینه ورزش در کشور و شهرستان خبر داد و گفت: این امر سبب شده تا فقط خانواده ها با سطح درآمد متوسط به بالا به ورزش بپردازنند درحالی که توسعه ورزش همگانی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از افزایش واحدهای فروش قلیان و نیز شمار متکدیان و زباله گردی دراین شهر ابراز گله مندی کرد و از متولیان امر خواست برای رفع این معضلات برنامه ریزی نمایند.
سرهنگ محمود علی فر نیز دراین جلسه افزود: از این مقدار، 111 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک ماموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان گلستان در این شهرستان کشف و ضبط شد.
وی افزود: کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سالجاری تاکنون قریب 151 کیلو گرم است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 146 درصد افزایش داشته است.
سرهنگ علی فر گفت: در ارتباط با مواد مخدر کشف شده در سال جاری و نیز اجرای چندین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و آسیب پذیر شهرستان گنبدکاووس در مجموع 772 نفر خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس با بیان اینکه تعداد خرده فروشان و معتادان متجاهر دستگیر شده در سالجاری تاکنون، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 19 درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: 52 کیلو و 265 گرم از مواد مخدر کشف شده و 120 خرده فروش و معتاد دستگیر شده فقط در مرداد ماه امسال بوده است.
وی همچنین از برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از جرم برای یک هزارو 255 نفر از زائران بیت الله الحرام که چندی پیش از گنبد به حج تمتع اعزام شدند، خبر داد و گفت: این کلاس ها در قالب 9 جلسه آموزشی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی برگزار شد.
در این جلسه روسای دادگاه انقلاب، مرکز فنی و حرفه ای و تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس و معاون شهردار این شهر نیز گزارشی از فعالیت های خود درحوزه آموزش و پیشگیری از آسیب ها و ساخت مرکز نگهداری از سالمندان ارائه کردند.

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس رتبه نخست استان را در اجرای برنامه های کیفی و کمی کسب کرد

 

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس رتبه نخست استان را در اجرای برنامه های کیفی و کمی کسب کرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 809
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1972

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 140
بازدید دیروز: 40
بازدید ماه:374
بازدید سال:15173
بازدید کل:1177496