عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گروه تخصصی جذب سرمایه گذار در گنبدکاووس تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

گروه تخصصی جذب سرمایه گذار در گنبدکاووس تشکیل شد

گروه تخصصی جذب سرمایه گذار در گنبدکاووس تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس از تشکیل یک گروه تخصصی برای جذب سرمایه گذار در این شهرستان خبر داد و گفت: دولت تسهیلات بسیار خوبی برای رونق تولید و اشتغال در نظر گرفته که مدیران شهرستان باید بهره مندی از آن را مد نظر قرار دهند.
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه شورای اداری این شهرستان افزود: این تسهیلات فرصت بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال ایجاد کرده که باید از آن به نحو احسن استفاده شود و بر این اساس یک تیم تخصصی در زمینه جذب سرمایه گذار در فرمانداری ویژه گنبدکاووس تشکیل شده است.
وی با درخواست از مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان برای توجه جدی به مقوله پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال، خاطرنشان کرد: این موضوعات از دغدغه های اصلی مردم، رهبری و دولت است که بایستی به عنوان یک وظیفه قانونی مورد توجه مدیران قرار گیرد.
وی با اشاره به اجرای 138 برنامه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در هفته مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان و جلب رضایت مردم، افزود: علاوه بر ضرورت استمرار چنین برنامه هایی در دیگر ایام و مناسبت های سال، مدیران بایستی به مساله تسهیلات بسیار خوب پیش بینی شده از سوی دولت برای رونق تولید و اشتغال هم توجه جدی داشته باشند.
کریمی به آغاز هفته مبارزه با قاچاق کالا (10 تا 17 تیر) نیز اشاره کرد و گفت: این هفته فرصت خوبی برای تبلیغ و تبیین شعار امسال رهبری انقلاب درخصوص حمایت از کالای ایرانی است زیرا با خرید کالای تولید داخل علاوه بر خودکفایی، وابستگی کشور به خرید کالای خارجی نیز برطرف می شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان خواست تا در رعایت مدیریت مصرف برق و آب، معرفی طرح های افتتاحی هفته دولت، برنامه ریزی برای ارائه خدمات به مسافران تابستانی و جذب سرمایه گذار تلاش نمایند.
امام جمعه گنبدکاووس نیز در این جلسه با قدردانی از برگزاری مراسم ویژه استقبال از سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال ایران که آن را موجب ایجاد شور و نشاط در شهروندان دانست، برلزوم توجه ویژه به حوزه جوانان بالاخص ازدواج آسان ازسوی ادارات و نهادها بویژه اداره ورزش و جوانان این شهرستان تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خصوص مسائل و مشکلات اقتصادی کشور نیز گفت: این مشکلات که بخشی از آن جنبه روانی و تبلیغات دشمن بوده و بخشی نیز مدیریتی است، باید با همفکری و همگرایی بیشتر سران سه قوه رفع شود.
وی اضافه کرد: اکنون شرایط کشور به گونه ای است که وقت اعتراض یا تسویه حساب های جناحی و گروهی نیست بلکه همه باید کمک کنند تا از این شرایط عبور نماییم.

گروه تخصصی جذب سرمایه گذار در گنبدکاووس تشکیل شد

 

گروه تخصصی جذب سرمایه گذار در گنبدکاووس تشکیل شد

 

گروه تخصصی جذب سرمایه گذار در گنبدکاووس تشکیل شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 481
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1930

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:873
بازدید سال:873
بازدید کل:1163196