عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مواد مخدر ابزار جنگ نرم استکبار جهانی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

مواد مخدر ابزار جنگ نرم استکبار جهانی است

مواد مخدر ابزار جنگ نرم استکبار جهانی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: مواد مخدر زلزله خاموش و ابزار جنگ نرم استکبار جهانی در رویارویی با ایران اسلامی است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در مصلی امام جعفر صادق (ع) شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در چند سال اخیر, شیوع اعتیاد در حوزه روان گردان ها و مواد مخدر ، بین خانواده ها در کشور 700 درصد رشد داشته و سن اعتیاد کاهش یافته و به سنین نوجوانی نیز رسیده است.
وی افزود: بیشترین هدف قاچاقچیان در توزیع مواد مخدر در کشور, برروی خانواده ها, مدارس و محیط های کارگری می باشدو از بین چند آسیب اجتماعی که مردم و خانواده های ایرانی را تهدید می کند, مواد مخدر بیشترین سهم در این حوزه را دارد.
مهندس کریمی تصریح کرد: در حوزه کشوری و ملی اقدامات خوبی جهت مدیریت, ساماندهی و پیشگیری انجام شده و بالتبع در گنبدکاووس با همکاری شورای تامین, نیروهای انتظامی و نظامی, امنیت و مرزبانی و حوزه قضایی از طریق دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقداماتی صورت گرفته است.
کریمی با اشاره به افزایش آمار کشفیات در سال جاری تاکید کرد: مهمترین اقدام در حوزه مقابله توسط نیروهای انتظامی و نظامی و مرزبانی با همکاری حوزه قضایی, پیشرفت خوب و رشد مناسب در حوزه کشفیات در سه ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته و سال 96 نسبت به سال 95 است.
وی یادآور شد: در حوزه فرهنگی و پیشگیری در چند ماه گذشته, حدود 140 برنامه فرهنگی ، ورزشی ، هنری در راستای آموزش ، با رویکرد اجتماعی نمودن امر مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اجرا شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با همکاری سازمان های مردم نهاد در جهت رویکرد اجتماعی کردن پیشگیری و مقابله, اقدامات خوبی در جهت توانمند سازی بهبود یافتگان و خانواده های آنان با استفاده از آموزش های فنی و حرفه ای در راستا اشتغال آنهاو حمایت از خانواده زندانیان انجام شده است.
وی اظهار کرد: انتظار داریم در کنار حمایت های مردمی و سازمان های مردم. نهاد, مراکز علمی, دانشگاهی, آموزش و پرورش ثابت قدم تر از گذشته, هیئت های ورزشی و نخبگان ما را بیشتر همراهی کنند.
کریمی ادامه داد: خانواده ها باید بیش از گذشته مراقب فرزندان خود باشند و در جهت پیشگیری و مقابله ما را کمک و یاری کنند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در جمع مسئولان ارشد استان ها و شهرستان های کشور تصریح کرد: ماحصل سخنان رئیس جمهور در این مراسم, درک مردم و نگاه واقع بینانه آنها از شرایط فعلی جامعه و کشور بوده تا با حفظ وحدت و اتحاد و وفاق ملی و جلوگیری از تفرقه ,در زیر سایه تدابیر حکمیانه مقام معظم رهبری و سیاست های دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران, و عنایت خداوند و به اراده خلل ناپذیر مدیران, این دوران سخت را پشت سر بگذرایم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: امید داریم مردم انقلابی و همیشه در صحنه با درک واقع بینانه و حفظ اتحاد و همبستگی با رهبری حکمیانه رهبر معظم انقلاب و رویکرد های اقتصادی, سیاسی فرهنگی دولت تدبیر و امید این دوران مهم و تاثیر گذار را با سربلندی پشت سر بگذرانند

مواد مخدر ابزار جنگ نرم استکبار جهانی است

 

مواد مخدر ابزار جنگ نرم استکبار جهانی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 372
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1927

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 241
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2039
بازدید سال:16838
بازدید کل:1179161