عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روز قدس، روز آزادیخواهی و عزت امت اسلام است


روز قدس، روز آزادیخواهی و عزت امت اسلام است

روز قدس، روز آزادیخواهی و عزت امت اسلام است

نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز قدس و قدردانی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی این روز، گفت: روز قدس، روز آزادیخواهی و عزت امت اسلام است.
قرجه طیار روز جمعه درجمع راهپیمایان روز قدس درمصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس، افزود: امت اسلام بالاخص ملت ایران اسلامی از 40 سال پیش تاکنون و برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهد.
وی گفت: ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، سبب شده تا امروز فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نیز محکوم کردن حنایات رژیم غاصب اسرائیل، در بسیاری از کشورهای اسلامی و همچنین توسط بسیاری از آزادیخواهان جهان طنین انداز شود. طیار به اهمیت راهپیمایی امسال روز قدس اشاره کرد و افزود: افزایش جنایات رژیم غاصب اسرائیل در شهید کردن 61 نفر از مردم فلسطین و زخمی کردن 2750 نفر دیگر در زمان انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به بیت المقدس، سبب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان و افزایش خشم و نفرت مردم فلسطین شد.
وی تصریح کرد: اقشار مختلف ملت ایران نیز با درک این حساسیت ها، امروز در کمال وحدت و یکپارچگی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و حمایت خود را از انتفاضه مردم فلسطین و آزادی قدس شریف به نمایش گذاشتند.
نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی، بازگشت نسل های سوم و چهارم مردم فلسطین به وطنشان را از مطالبات مردم مظلوم این سرزمین مقدس دانست و خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی، دولت و مجلس شورای اسلامی برای تحقق این مطالبه به حق، از مردم فلسطین حمایت می کند.
طیار به خروج آمریکا از توافق هسته ای (برجام) نیز اشاره کرد و گفت: این خروج نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست زیرا نه تنها به قراردادهای بین المللی بلکه به قراردادهایی که دولت قبلی این کشور آن را امضا کرده، نیز پایبند نیست.
وی با قدردانی مجدد از حضور پرشور آحاد مختلف مردم ایران اسلامی بویژه مردم گنبدکاووس در راهپیمایی روز قدس و به نمایش گذاشتن وحدت و یکپارچگی، افزود: امروز ملت ثابت کرد که همچنان پای ارزش های اسلامی، خون شهیدان و منویات امام راحل و نیز رهبری انقلاب ایستاده است

روز قدس، روز آزادیخواهی و عزت امت اسلام است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 705
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1895

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 434
بازدید ماه:14580
بازدید سال:14580
بازدید کل:1176903