عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » محرومیت های مناطق مرزی گلستان با مدیران توانمند رفع می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

محرومیت های مناطق مرزی گلستان با مدیران توانمند رفع می شود

محرومیت های مناطق مرزی گلستان با مدیران توانمند رفع می شود

مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با اشاره به برخی محرومیتهای مناطق مرزی ، محروم و دور افتاده این استان گفت: این محرومیتها با انتخاب مدیران توانمند و تلاشهای آنان برای توسعه این مناطق ، رفع می شود.
احسان مکتبی در مراسم معارفه سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه گنبدکاووس و نیز معارفه و تکریم بخشداران جدید و قدیم بخش مرزی داشلی برون این شهرستان خاطرنشان کرد: در نگاه دولت هیچ تفاوتی بین شهروندان مناطق مرزی و دور افتاده با مردم دیگر نقاط کشور و استان وجود ندارد.
وی اضافه کرد: نگاه دولت تدبیر و امید و استانداری گلستان، توجه جدی به مناطق مرزی، محروم و دور افتاده است و براین اساس رویکرد مدیریت ارشد گلستان و اداره کل سیاسی آن، انتخاب مدیران توانمند برای کل استان بالاخص مناطق مرزی، محروم و دور افتاده است.
مکتبی تصریح کرد: نگاه دولت تدبیر و امید این است که نبایستی با انتخاب مدیران ضعیف بر مشکلات و محرومیت های مناطق مرزی و محروم اضافه شود بنابراین برپایه روندی علمی و توانمندی های فردی، مدیران انتخاب می شوند.
وی، گفت و گو بین اقوام و فرق اسلامی و احزاب سیاسی را از دیگر رویکردهای اداره کل سیاسی استانداری ذکر کرد و گفت: توجه به سخنان این گروه ها در راستای تحکیم وحدت و مودت و نیز مشاوره از آنان برای رفع مشکلات صورت می گیرد.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، شفافیت عملکرد نظام اداری و لایه های مختلف مدیران، پاسخگویی آنان، شنیدن سخنان اقشار مختلف مردم و تبیین اولویت های کاری بر اساس آن را از دیگر رویکردهای مدیریت ارشد استان و اداره کل سیاسی استانداری برشمرد و گفت: با این حال از انتقادهای سازنده در انتصاب ها استقبال می کنیم.
مکتبی از گنبدکاووس به عنوان شهرستانی خاص نام برد و افزود: تساهل و مدارا، تنوع و تفاوت، وحدت و یکدلی و مرزی بودن از ویژگی های خاص گنبدکاووس است که آن را در کشور الگو کرده است.
وی اضافه کرد: اقوام مختلف ساکن در این شهرستان با شعور، فرهنگ و دانایی کنار یکدیگر زندگی می کنند و این حاصل زحمات روحانیون بزرگ شیعه و اهل سنت گنبدکاووس است.
در این مراسم که در محل فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، سیدناصر باقری به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه این فرمانداری معرفی شد و با تکریم از حمید سالمی بخشدار قبلی بخش داشلی برون حاجی نظر شیرمحمدلی به عنوان سرپرست جدید بخشداری این بخش مرزی معرفی شد

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 501
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1889

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:873
بازدید سال:873
بازدید کل:1163196