عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیران برای ایجاد زیرساخت ها به آموزش و پرورش کمک کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

مدیران برای ایجاد زیرساخت ها به آموزش و پرورش کمک کنند

مدیران برای ایجاد زیرساخت ها به آموزش و پرورش کمک کنند


معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر مدیران ادارات و نهادها برای ایجاد زیر ساخت ها و رفع کمبودها در آموزش و پرورش این شهرستان تاکید کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس، گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی و توسعه همه جانبه کشور دارد و ادارات و نهادها موظف به همکاری با این نهاد برای رفع کمبودها و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز هستند.
وی از متولیان آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز خواست تا در کنار پیگیری مسائل زیرساختی و اقتصادی، توجه ویژه ای به مسائل تعلیم و تربیت و برخی آسیب های اجتماعی که نسل نوجوان و جوان را تهدید می کند، داشته باشند.
کریمی اضافه کرد: شورای آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای پیگیری مسائل اساسی در نظام تعلیم و تربیت است که بایستی در کنار مسائل زیر ساختی، به این مسائل نیز توجه تا مورد غفلت واقع نشود.
وی از شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز درخواست کرد تا در اجرای بند ه - تبصره 9  قانون بودجه، مبنی بر تجاری سازی بخشی از فضاهای مازاد آموزشی با آموزش و پرورش همکاری نمایند.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین جلسه از برنامه ریزی های لازم برای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان خبر داد و گفت: برای تحقق این برنامه ها از همه ظرفیت های مدارس، کانون های فرهنگی، تربیتی و قرآنی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و مساجد استفاده می شود.
فرج الله رزاقی افزود: علاوه بر این در راستای طرح ایران مهارت با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای گنبدکاووس و برخی آموزشگاه های آزاد تحت نظارت آن، برای مهارت آموزی به دانش آموزان علاقه مند در محل مدرسه اقدام می شود.
وی با اشاره به بند ه تبصره 9 قانون بودجه سال 96 مبنی بر تبدیل بخشی از فضاهای مازاد آموزشی به فضای تجاری که معاف از تمامی عوراض می باشد، گفت: کارشناسان حقوقی آموزش و پرورش 10 مورد از این فضاها را با تهیه نقشه به شهرداری گنبدکاووس برای صدور پروانه ساخت ارائه دادند اما شهرداری دراین خصوص همکاری نکرده است.
رزاقی اضافه کرد: کارشناسان شهرداری گنبدکاووس در معرفی اراضی با کاربری آموزشی واقع در طرح تفصیلی شهر، با آموزش و پرورش نیز همکاری نمی کند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین جلسه با ارائه گزارشی از موفقیت های فرهنگی، هنری و ورزشی دانش آموزان این شهرستان در سال تحصیلی جاری، گفت: دانش آموزان گنبدی در بسیاری از رشته ها رتبه نخست استان گلستان و در برخی رشته ها نیز رتبه برتر کشوری را به دست آوردند.
سیدصالح رفعتی افزود: برای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی استفاده می شود و امسال برای شرکت کنندگان در کلاس های اوقات فراغت، اردوهای تفریحی درون و برون استانی پیش بینی شده است

مدیران برای ایجاد زیرساخت ها به آموزش و پرورش کمک کنند

 

مدیران برای ایجاد زیرساخت ها به آموزش و پرورش کمک کنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 494
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1882

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:845
بازدید سال:845
بازدید کل:1163168