عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آزادسازی خرمشهر معجزه قرن بود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

آزادسازی خرمشهر معجزه قرن بود

آزادسازی خرمشهر معجزه قرن بود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر, اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر در زمان خود, معجزه قرن بود و باید چنین روزهای مهم در تاریخ سرنوشت ساز انقلاب اسلامی, شایسته و بایسته گرامی داشته شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: امروز انقلاب اسلامی در شرایط حساس در دنیا قرار دارد و خروج رئیس جمهور آمریکا, از برجام شرایط جهانی و منطقه ای را حساس کرده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه تصریح کرد: ما امید داریم با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و مشارکت مردم عزیز و همراهی دولت از این اتفاق سربلند بیرون خواهیم آمد.
کریمی تاکید کرد: این اتفاق باعث شد تا قدر یکدیگر و داشته های خود را بیشتر و بهتر بدانیم و انسجام, همدلی و وحدت خود را بیش از بیش حفظ کنیم.
وی گفت: سوم خرداد نماد وحدت ، عظمت و اقتدار نظام مقدس اسلامی ماست و نباید مشغله های کاری ما باعث شود تا روزهایی چون سوم خرداد ماه به دست فراموشی سپرده شود, و تجلیل, تکریم و احترام در شان این روز انجام نشود.
سرپرست سپاه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: روزهای 2 ,3 و چهارم خردادماه سال جاری بیش از 50 برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در گنبدکاووس برگزار می شود.
سید علی حسینی اظهار داشت: برنامه های محوری ما, برگزاری یادواره شهدا, آبروی محله, غبار روبی مزار شهدا, نمایشگاه فرهنگی, محفل انس با قرآن, نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی خواهد بود.
وی افزود: ستاد شهرستانی ) سوم خرداد( روز آزادسازی خرمشهر به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس تشکیل و 8 کمیته آموزشی, پژوهشی, اطلاع رسانی, فرهنگی, پشتیبانی, نظامی, ورزشی, ایثارگران مسئول برگزاری و هماهنگی برنامه ها را دارند و مدیران دستگاه های اجرایی برنامه های خود را تا 29 اردیبهشت ماه سال جاری به این کمیته ها ارسال کنند.
سرپرست سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: صبحگاه مشترک به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی و فضا سازی شهرستان از جمله اقدامات و برنامه های این سه روز خواهد بود.
حسینی تاکید کرد: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، نشر و ترویج فرهنگ ایثار, ولایتمداری, مقاومت, جهاد و شهادت و شعار ) ما توانستیم( از اهداف گرامیداشت این روز است

آزادسازی خرمشهر معجزه قرن بود

 

آزادسازی خرمشهر معجزه قرن بود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 542
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1871

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 428
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2226
بازدید سال:17025
بازدید کل:1179348